برندگان قرعه کشی پژو ۲۰۶ صندوقدار چقدر سود می‌کنند؟

لست سکند

پیش فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار به دلیل اختلاف قیمت این خودرو در کارخانه و بازار، در بیشتر دوره ها با استقبال میلیونی متقاضیان روبرو می شود.

به گزارش کاماپرس، سیزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از دیروز و با پیش فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار،پژو پارس بنزینی،‌دنا پلاس، رانا پلاس و سمند سورن پلاس و سمند ال ایکس به قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روزه شروع شد.

کارشناسان بازار خودرو پیش بینی می کنند این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو هم با استقبال میلیونی مواجه می شود، چون اختلاف قیمت این خودروها در کارخانه و بازار باعث می شود به برندگان بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان سود برسد.

در این طرح فروش فوق العاده خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی با مبلغ قطعی ۱۳۰ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود، این خودرو در حال حاضر با قیمت ۲۵۴ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

یعنی به برنده این طرح حدود ۱۲۴ میلیون تومان سود می رسد. بیشتر خودروهای این طرح همین شرایط را دارند، همین سود بالای ۱۰۰ میلیون تومانی خیلی ها را برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی ترغیب می کند.

در این نوبت پژو پارس بنزینی با رنگ سفید به قیمت ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان عرضه می شود. قیمت سمند ال ایکس با رنگ سفید ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ تومان است. سمند سورن پلاس در دو رنگ مشکی و سفید ۱۸۸ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۷۱ تومان قیمت دارد.

رانا پلاس در سه رنگ خاکستری متالیک، سفید و مشکی بها قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۳۱ تومان عرضه شده است. دنا پلاس در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری متالیک، نقره ای و آبی کبود ۱۶۶ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۰۷ تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است، طرح فروش فوق العـاده محصـولات ایـران خـودرو بـا روش قرعـه کشـی از دیروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه شروع و تا پایان روز شنبه ۲ اسفندماه ادامه دارد. همچنین محدودیت های قبلی مثل نداشتن پلاک فعال و عدم خرید خودرو در قرعه کشی های قبلی در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو هم اعمال می شود.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز