برندگان قرعه کشی پژو پارس چقدر سود می‌کنند؟

نتایج قرعه کشی مرحله پنجم فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو در حالی در هفته جاری مشخص شد که بررسی ها نشان می دهد برندگان این قرعه کشی به دلیل تفاوت قیمت مصوب کارخانه و بازار سود قابل توجهی می برند به نحوی که سود برندگان قرعه کشی پژو پارس حدود 190 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، مرحله دیگری از فروش فوق العاده ایران خودرو برگزار شد و برندگان این دوره با خوش شانسی به سود بی دردسر و معاف از هر گونه مالیات دست یافتند.

این نوع توزیع خودرو – توزیع از طریق قرعه کشی – در دوره حسین مدرس خیابانی سرپرست سابق وزارت صنعت باب شد و رضا شیوا رئیس شورای رقابت  که قیمت گذاری خودروهای پرتیراژ داخلی به عهده مجموعه تحت مسئولیت وی است نیز قرعه کشی را بهترین روش رساندن خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی در شرایط فعلی می دانند.

سود 190 میلیونی برای 3500 نفر

یکی از محصولات موجود در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو پژو پارس بود . 3500 منتخب خوش شانس از میان یک میلیون و 9 هزار و 342 نفر شرکت کننده، برندگان قرعه کشی پژو پارس را تشکیل می دهند. 500 نفر نیز نفرات رزرو این قرعه کشی هستند و در صورتی که برخی از 3500 برنده قرعه کشی پژو پارس به هر دلیل از خرید این خودرو منصرف شوند و یا در واریز پول خود تعلل کنند جایگزین آنها می شوند.

آریاک سفر

البته بسیار دور از انتظار است که برندگان قرعه کشی پژو پارس از سود چشم گیری که نصیبشان شده چشم پوشی کنند.

واقعیت این است که برندگان پژو پارس بنزینی سود حدود ۱۹۰ میلیونی را به قید قرعه در جیب خود دارند چرا که قیمت مصوب کارخانه ای این خودرو حدود ۹۷ میلیون تومان است و در بازار پژو پارس بنزینی 290 میلیون تومان – در حال حاضر – قیمت دارد و این درحالیست که قیمت این خودرو در بازار کماکان در حال افزایش است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی پژو پارس چقدر سود می‌کنند؟

  1. رضا گفته:

    داداش چراداستان میکی؟؟؟کجاسود190 میلیونی هست؟؟؟98تومن قیمت مصوب هست که بااحتساب ارزش افزوده وبیمه وکارت طلایی بالای 105میلیون آب میخوره وامروزبتاریخ 29مهر99 پژپارس سال 240الی 250 تومن هست..البته که سودداره وای نه سود190 تومنی بلکه 140تومن..اینجوری که گرونی دست به دست زبون به زبون چرخیده میشه و مردم بدبخت میشن!!!!

  2. روحانی گفته:

    چرا چرت و پرت میگین کدام سود ؟

    خریدار میخاد ماشین زیر پاش باشه چکار داره قیمتش چقدره؟ شما طرفدار ملت بدبخت هستین که اجبارا باید محصولات مزخرف ایران خودرو را بخرن هستین یا طرفدار حکومت خودمختار ایراخودرو?? ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز