برندگان قرعه کشی رانا

قرعه کشی رانا

مراسم قرعه کشی رانا میان متقاضیان خرید خودروهای کمپانی ایران‌خودرو در حالی امروز برگزار شد که این خودرو یکی از محدودترین عرضه‌ها در میان دیگر خودروهای این شرکت را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش کاماپرس، به گزارش کاماپرس، با آغاز طرح فروش فوق‌العاده خودرو از سوی دو کمپانی خودروسازی ایران خودرو و سایپا، بیش از ۵ میلیون متقاضی برای خرید خودرو مورد نظر از میان ۱۱ خودرو که ۴ مدل آن سهم ایران‌خودرو بود، اقدام کردند؛ متقاضیانی که تکلیف برنده شدنشان در این طرح فروش را محک زده و به زودی نتیجه وضعیتشان در این طرح با پیامک به آن‌ها اعلام خواهد شد.

تعداد منتخبان قرعه کشی رانا

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی ایران خودرو، 325 هزار و 397 متقاضی برای خرید رانا اقدام کرده بودند که از این میان 630 متقاضی موفق به راهیابی به مرحله بعد خرید این خودرو شده‌اند.

ارسال پیامک به متقاضیان منتخب

بر اساس اعلام ایران خودرو، متقاضیان منتخب در قرعه کشی رانا با پیامک از وضعیت ادامه خریدشان باخبر خواهند شد.

مطالب مهم را از دست ندهید 

آریاک سفر

فرصت ۴۸ ساعته برای واریز وجه خودرو

متقاضیان منتخب طرح فروش ویژه خودرو که پیامک برایشان ارسال شده تنها ۴۸ ساعت برای واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو فرصت دارند.

معرفی رانا

رانا LX یکی دیگر از محصولات ایران خودرو است که بر روی پلت فرم پژو ۲۰۶ تولید شده و از لحاظ فنی دارای موتور مشابه پژو ۲۰۶ صندوقدار است در ظاهر خودرو نیز به خصوص در پهلوها، درب ها و پنجره ها این شباهت کاملاً حفظ شده است، اما جلو و عقب رانا LX به طور کامل بازطراحی شده و تا حدودی چهره به روزتری را به خود گرفته است.

مطالب مهم را از دست ندهید 

داخل کابین رانا داستان کاملاٌ فرق می کند و امکانات داخلی به طور کلی متحول شده است صفحه کیلومتر، داشبورد، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی از بازرترین تفاوت های ایجاد شده می باشند. البته ناگفته نماند در امکانات داخلی کابین رانا تنظیم سیستم صوتی پشت فرمان و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در مقایسه با حذف شده اند.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز