فوری: لیست رسمی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد

قرعه کشی ایران خودرو
لست سکند

پس از یک هفته تکاپو برای خرید 11 مدل خودرو از دو کمپانی ایران خودرو و سایپا، بالاخره نوبت به قرعه کشی و مشخص شدن نتایج آن رسید؛ قرعه کشی که نوبت اول آن توسط ایران خودرو انجام و لیست اسامی برندگان بر روی سایت این خودروساز قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، چند ساعت پس از مراسم قرعه کشی ایران خودرو، اسامی برندگان آن اعلام و بر روی سایت این شرکت قرار گرفت.

اسامی برندگان قرعه کشی را از کجا ببینیم؟

متقاضیانی که در قرعه کشی شرکت داده شدند می‌توانند علاوه بر دسترسی به فایل دانلودی لیست برندگان در آخر همین خبر، برای اطلاع از نتایج آن به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

مطالب مهم را از دست ندهید 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این مورد گفت: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

بابک رحمانی از اعلام نفرات پذیرفته شده در طرح فروش فوق العاده از ساعت ۱۳ امروز خبر داد و بر پرداخت وجه خودرو تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه پس فردا تاکید کرد.

ارسال پیامک به پذیرفته‌شدگان طی ساعات آینده

وی تاکید کرد: اسامی هم زمان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند

فرصت ۴۸ ساعته برای واریز وجه خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو، متقاضیان منتخب طرح فروش ویژه خودرو که پیامک برایشان ارسال شده تنها ۴۸ ساعت برای واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو فرصت دارند.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری: لیست رسمی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز