انجام قرعه کشی پژو ۴۰۵ SLX

قرعه کشی پژو ۴۰۵ SLX
لست سکند

مراسم قرعه‌کشی میان متقاضیان خرید خودروهای کمپانی ایران‌خودرو در حالی امروز برگزار شد که پژو ۴۰۵ SLX با ثبت 599 هزار و 402 تقاضای خرید، پس از رانا به عنوان دومین شانس خریداران شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با آغاز طرح فروش فوق‌العاده خودرو از سوی دو کمپانی خودروسازی ایران خودرو و سایپا، بیش از ۵ میلیون متقاضی برای خرید خودرو مورد نظر از میان ۱۱ خودرو که ۴ مدل آن سهم ایران‌خودرو بود، اقدام کردند؛ متقاضیانی که تکلیف برنده شدنشان در این طرح فروش را محک زده و به زودی نتیجه وضعیتشان در این طرح با پیامک به آن‌ها اعلام خواهد شد.

تعداد منتخبان قرعه‌کشی پژو ۴۰۵ SLX

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی ایران خودرو، 599 هزار و 402 متقاضی برای خرید پژو ۴۰۵ SLX اقدام کرده بودند که از این میان 4 هزار متقاضی موفق به راهیابی به مرحله بعد خرید این خودرو شده‌اند.

مطالب مهم را از دست ندهید 

ارسال پیامک به متقاضیان منتخب

بر اساس اعلام ایران خودرو، متقاضیان منتخب در قرعه کشی با پیامک از وضعیت ادامه خریدشان باخبر خواهند شد.

فرصت ۴۸ ساعته برای واریز وجه خودرو

متقاضیان منتخب طرح فروش ویژه خودرو که پیامک برایشان ارسال شده تنها ۴۸ ساعت برای واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو فرصت دارند.

معرفی پژو ۴۰۵ SLX 

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس – Peugeot ۴۰۵ SLX که در سال ۱۹۸۸ عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قیمت مناسب، اتاق جادار به عنوان یکی از محبوب ترین و مطرح ترین خودروهای ایرانی شناخته می شود.از آنجایی که از عمر پژو ۴۰۵ حدود ۳۰ سال می گذرد، طبیعی است که نمیتوان ایمنی و سطح بالای تجهیزات را از آن انتظار داشت.

مطالب مهم را از دست ندهید 

پژو ۴۰۵ ابتدا تنها با موتور ۱.۸ لیتری با کد XU۷ عرضه می شد تا اینکه ایران خودرو تیپ SLX ۴۰۵ را با تغییرات ظاهری محدود و موتور ۱.۶ TU۵ نیز عرضه کرد. پژو ۴۰۵ SLX از امکانات فنی و رفاهی همچون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی سود می برد که البته این تجهیزات و امکانات شاید از پایه ای ترین سطح امکانات خودرو های روز نیز پایین تر باشد.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “انجام قرعه کشی پژو ۴۰۵ SLX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز