برندگان قرعه کشی دنا پلاس توربو اتوماتیک چقدر سود می کنند؟

لست سکند

در چهاردهمین طرح فروش فروش فوق العاده ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، طرحهای فروش فوق العاده و پیش فروش خودروهای شرکت ایران خودرو همیشه با استقبال زیادی روبرو می شود. کارشناسان بازار خودرو معتقدند اختلاف زیاد قیمت خودروهای این شرکت در کارخانه و بازار بهترین دلیل برای هجوم متقاضیان است.

از امروز طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه شروع می شود. کارشناسان معتقدند این فروش فوق العاده هم به دلیل سودی زیادی که در مدت کم نصیب برنده قرعه کشی می کند، مثل همه دوره های قبل با استقبال میلیونی مواجه می شود. با این اوصاف برنده خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک چقدر از فروش خودرو به قیمت بازار سود می کند؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اختلاف قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در کارخانه و بازار

راز آسمان پایتخت

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه در این طرح فروش فوق العاده حدود ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان است. این در حالی است که این خودرو در بازار با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان فروخته می شود. یعنی برنده قرعه کشی این خودرو در یک مدت ۳ ماهه حدود ۵۵ میلیون تومان سود می کند.

البته دنا پلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو عرضه شده در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو نیست، وانت آریسان هم در این مرحله و با قیمت ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز