بررسی حضور ایران در اکسپو دبی و آسیب شناسی آن

نشست تخصصی نقد و بررسی حضور ایران در اکسپو 2020 دبی امروز در سالن اجلاس سران از ساعت 15 تا 18 عصر برگزار خواهد شد. میزبان این نشست مرکز طراحی پایدار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هدف از برگزاری این نشست حضور بهتر و باکیفیت ایران در اکسپو اوزاکا ژاپن است که سال 2025 برگزار خواهد شد. در واقع مرکز طراحی پایدار این نشست را به منظور آسیب شناسی حضور ایران در اکسپو دبی و تهیه نقشه راه مناسب برای نمایش بهتر ایران در اکسپو بعدی تدارک دیده است. طبق اطلاع قبلی، در این جلسه قرار است مبانی اکسپو، روایت نحوه حضور ایران در این رویداد، آسیب شناسی پاویون ایران از منظرهای مختلف، معرفی چند تجربه موفق در اکسپو و همفکری در مورد تهیه نقشه راه ایران در رویدادهای بعدی اکسپو اتفاق بیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

جزئیات نشست بررسی حضور ایران در اکسپو 2020

در بخش اول نشست، طرح موضوع و ارائه مبانی به مدت 15 دقیقه توسط مهدی زواره محمدی انجام می‌شود. سپس آقای هومن رازدار، مسئول پاویون ایران در اکسپو دبی و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، به مدت 15 دقیقه سخنرانی خواهد داشت.

نشید نبیان و رامبد ایلخانی، طراحان پاویون ایران، درباره تهیه طرح معماری و اجرای پاویون ایران در زمان 20 دقیقه صحبت خواهند کرد. الخاندور و کارمن از مادرید و دبی هم در 20 دقیقه به معرفی پاویون کشور اسپانیا در اکسپو دبی خواهند پرداخت. معرفی پاویون کشور لوکزامبورگ در اکسپو دبی هم از دیگر برنامه‌های این نشست است که طی 20 دقیقه توسط کیرچنر و آقایی انجام می‌شود.

در بخش دوم این نشست هم احمد فلاح‌پور، مشاور عالی اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، حامد مظاهریان، داور مسابقه معماری انتخاب طرح پاویون ایران در اکسپوهای میلان و دبی، و آریا مجیدی، عضو کمیته اکسپو اتاق ایران، به بررسی موضوع خواهند پرداخت.

مرتبط با : مرکز طراحی پایدار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز