با 30 میلیون یخچال ساید بای ساید بخریم یا کمبی؟

یخچال- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال و فریزرهای ساید بای ساید با توجه به ظاهر شیک و مدرن خود، عموما مورد توجه جوان‌ها قرار می‌گیرند. یخچال‌های کمبی اما ظاهر کلاسیک‌تر و در عین حال جذابی دارند. ابعاد یخچال‌های کمبی نسبت به یخچال‌های ساید بای ساید به مراتب کوچک‌تر است و به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که آشپزخانه کوچکی دارند.

اما اگر محیط آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ باشد، می‌توان برای نمای زیباتر آن، یخچال ساید بای ساید خریداری کرد. در میان یخچال‌های موجود در بازار، یخچال‌های ساید بای ساید و کمبی با گنجایش 500 تا 600 لیتر، با وزن حدودی 90 تا 100 کیلوگرم وجود دارد. ظرفیت فریزر یخچال‌های ساید بای ساید نسبت به کمبی بیشتر است و انتخاب میان این دو کاملا به نیاز و سلیقه کاربران بستگی دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 4 یخچال ساید بای ساید و کمبی تا سقف 30 میلیون تومان پرداخته‌است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 20 فوت ایکس ویژن TS551-AWD/TS551-ASD

این مدل یخچال و فریزر با گنجایش کلی 551 لیتر، مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط و زیاد است. در هر یک از بخش‌های یخچال و فریزر 5 طبقه و یک کشو بسیار مقاوم در نظر گرفته شده و از این لحاظ محصول جاداری محسوب می‌شود. این محصول با برخورداری از سیستم انجماد سریع، در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 30 میلیون تومان در بازار موجود است.

1-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر کمبی 27 فوت هیمالیا مدل HRFN43001-1

این مدل یخچال و فریزر با گنجایش کلی 505 لیتر، فضای ذخیره‌سازی مناسبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نقطه قوت این محصول کمبی با 90 کیلوگرم وزن، سبکی آن است. درب این یخچال با لاستیک ضد باکتری پوشش داده شده و همین امر مانع انتقال میکروب‌ به داخل یخچال و حفظ بهداشت آن می‌شود. همچنین بر روی درب این محصول یخساز اتوماتیکی طراحی شده که متصل به آب شهری است. این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 28 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شود.

یخچال و فریزر کمبی 27 فوت هیمالیا مدل HRFN43001-1-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت تی سی ال S545-AWD/ASD/AGD/AMD

این یخچال و فریزر با ظرفیت کلی 459 لیتر، نیازهای معمول خانواده‌های متوسط و پرجمعیت را برآورده می‌کند. محصول مذکور 83 کیلوگرم وزن دارد و در نوع خود یخچال سبکی در میان یخچال‌های ساید بای ساید محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه 4 طبقه یخچال و فریزر دارد و از یخساز دستی نیز بهره می‌برد. این مدل یخچال و فریزر با طراحی چشم‌نواز با قیمت حدودی 30 میلیون تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت تی سی ال مدل S545-AWDMD-کاماپرس

یخچال و فریزر کمبی 35 فوت پلادیوم مدل ساب زیرو پلاس

این مدل یخچال و فریزر مجهز به یخساز اتوماتیک است و دستگیره‌های مخفی در این محصول، ظاهر زیبا و شیکی به آن داده است. در بخش یخساز فیلتر تصفیه آب تعبیه شده و کیفیت آن را تضمین می‌کند. این محصول با 103 کیلوگرم وزن در مجموع 456 لیتر ظرفیت ذخیره‌سازی دارد. این یخچال و فریزر با قیمت حدودی 28 میلیون تومان در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیومی در بازار اینترنتی موجود است.

یخچال و فریزر کمبی 35 فوت پلادیوم مدل ساب زیرو پلاس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز