با چرا شروع کنید؛ رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

در میان کتاب‌های انگیزشی که به دنبال تغییر سبک و جریان زندگی شما هستند آنهایی موفق‌تر و مقبول‌تر در میان مخاطبان هستند که مثال‌های واضحی از موفقیت و شکست‌های نامداران جهان را روایت می‌کنند. از این‌رو برای علاقه‌مندان این کتاب‌ها شاید خواندن «با یک چرا آغاز کنید: چگونه رهبران بزرگ، در انجام کارها الهام بخش همه افرادند» مناسب باشد. کتابی که تلاش می‌کند نشان دهد رهبران جهان چگونه به گونه‌ای متفاوت فکر و عمل می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایمون سینک برای نوشتن کتابش رهبران دنیا را به دو دسته تقسیم کرده است. کسانی که تنها نام رهبری را به دوش می‌کشد و دیگرانی که ذاتا یک رهبر هستند. آنهایی که از اتاق‌های کوچک شروع کردند و با الهام بخشی به گروه زیادی دروازه‌های جدیدی برای پیشرفت خودشان باز کردند. طبیعتا موضوع کتاب پرداخت به رهبران دسته دوم است.این کتاب درباره‌ی الگویی طبیعی، طرز فکر، رفتار و گفتاری است که برخی رهبران را قادر می‌سازد تا الهام‌بخش اطرافیان خود باشند.

 

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

«دنیایى که با چرایی آغاز نمى‌شود»، «دیدگاه جایگزین»، «رهبران به پیروان نیاز دارند»، «چگونه افرادی را که باور دارند، گردهم جمع کنیم»، «بزرگ‌ترین چالش در موفقیت» و «چرایى را کشف کن» بخش‌های ششگانه این کتاب هستند.

کتاب «با یک چرا آغاز کنید» را «سايمون سينک» نوشته و «علیرضا خاکساران» به فارسی برگردانده است. این کتاب را نشر آموخته در ۲۷۶ صفحه منتشر کرده و قیمت آن ۱۲۸ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : آموخته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز