با سریع ترین خودرو هیبریدی جهان در سال 2024 آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال‌های اخیر جهان با موج بزرگی از خودروها و کامیون‌های هیبریدی مواجه شده است. در این میان شاهد دستیابی خودروهای هیبریدی به سرعت‌هایی باورنکردنی هستیم که از سرعت خودروهای معمولی بسیار فراتر می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است فکر کنید که عنوان سریع‌ترین خودرو هیبریدی جهان به یکی از برندهای پورشه، بی ام و، آئودی، فراری و یا یکی دیگر از برندهای معروف و مطرح تعلق می‌گیرد، در حالی که در سال 2024 کمپانی سوئدی کونیگزگ توانسته است این عنوان را به دست بیاورد.

در حال حاضر، عنوان سریع‌ترین خودرو هیبریدی جهان به کونیگزگ رگرا (Koenigsegg Regera) تعلق دارد که یک خودرو اسپرت بوده و حداکثر سرعت آن به حدود 402 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو اسپرت که توسط کمپانی سوئدی کونیگزگ تولید شده به نماد طراحی پیشرفته و هندلینگ دقیق نیز تبدیل شده است.

راز آسمان پایتخت

کونیگزگ رگرا به یک موتور هشت سیلندر 5.0 لیتری و دو توربوشارژری و سه موتور برقی مجهز شده و شتاب صفر تا صدی بین 2.9 تا 3.0 ثانیه دارد و نه تنها سریع‌ترین خودرو هیبریدی جهان است بلکه یکی از سریع‌ترین خودروهایی است که تاکنون ساخته شده است.

موتورهای کونیگزگ رگرا در مجموع می‌توانند 1500 اسب بخار نیرو و 1280 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند که به ندرت می‌توان این میزان از نیرو و گشتاور را در خودرویی به ویژه در میان خودروهای هیبریدی مشاهده کرد.

کونیگزگ رگرا به یک باتری 4.5 کیلووات بر ساعتی مجهز شده و قیمت پایه آن در حدود 2 میلیون دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز