با خدمات غیرحضوری بانک دی از مراجعه به شعب بی نیاز شوید

بانک دی با معرفی دو اپلیکیشن دی نت و دی جت، عمده خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه داده و مشتری را از مراجعه به شعبه بانک بی نیاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس اپلیکیشن‌های دی نت و دی جت را می‌توان از سایت بانک دی و فروشگاه‌های اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS دریافت کرد. خدمات پرداختی از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض، ثبت، تأیید و انتقال چک‌ها و … را می‌توان از طریق دی نت و دی جت انجام داد.

ویژگی منحصربه‌فرد این اپلیکیشن، امکان ثبت درخواست تسهیلات است. به این ترتیب مشتریان بانک دی می‌توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین درخواست خود برای دریافت تسهیلات را ثبت کنند. در بخش تسهیلات اپلیکیشن دی جت به راحتی می‌توان تسهیلات را مدیریت کرده و اقساط را پرداخت کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تمامی خدمات مربوط به سپرده‌ها و کارت‌‌ها نیز از طریق بانکداری اینترنتی بان دی قابل انجام است. از این طریق می‌توان سپردها و کارت‌های متصل به آنها را مدیریت کرده، رمز دوم کارت‌ها را تغییر داد، رمز پویا را فعال کرد و جزئیات سپرده را مشاهده کرد. دیگر خدمتی که بانکداری الکترونیکی بانک دی به مشتریان خود ارائه کرده، امکان افتتاح حساب به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز