با این 5 عطر زنانه در مهمانی های تابستانه بدرخشید

تور لحظه آخری-کاماپرس

عطرهای شیرین بهترین گزینه برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها هستند. با این حال وقتی صحبت از تابستان و مهمانی‌های تابستانه به میان می‌آید، باید عطری با رایحه شاداب و نشاط آور و طبعی خنک و ملایم را مدنظر داشته باشیم. انتخاب عطر زنانه به دلیل تنوع بالای بازار کمی چالش‌زاست، اما با آیتم‌های کاربردی و به روز فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توان ضمن بهره‌مندی از حراج‌های فصلی، بهترین گزینه متناسب با بودجه و سلیقه را برگزید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب عطرهای محبوب زنانه برای استفاده در مهمانی‌های تابستانی را معرفی می‌کند.

1- ادو پرفیوم 1861 رنسانس زرجوف

این ادوپرفیوم گرم و شیرین از برند لوکس زرجوف، با گروه رایحه‌ای گیاهی مرکباتی عرضه شده است. نت آغازین این محصول با عطر و رایحه مرکباتی مانند نارنگی، ترنج کالابری و لیمو آغاز شده و اندکی بعد با عطر گل رز و سوسن در هم آمیخته و در انتها با رایحه چوبی سدر، کهربا و مشک ماندگار می‌شود.

نسخه رنسانس مجموعه بینظیر ایکس جِی 1861 با قیمت 13 میلیون و 800 هزار تومان در روژاشاپ موجود است.

راز آسمان پایتخت

2- ادو تویلت بونژوق سینیوریتا توس

بونژوق سینیوریتا با رایحه‌ی گلی – میوه‌‌ای و به عنوان گزینه‌ای جذاب برای مهمانی‌های تابستانه در سال 2017 عرضه شد.

عطر و رایحه این ادوتویلت در ابتدا با نت تمشک، منگو و ترنج آشکار می‌شود. در میانه با عطر یاس و نارگیل ترکیب شده و در پایان مشام مخاطب را با عطر وانیل، پچولی و نت‌های چوبی به بازی می‌گیرد. این عطر خنک و شیرین با قیمت 1 میلیون و 770 هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

3- عطر زنانه الکسیر ازور 24

الکسیر ازور 24 به عنوان عطری خنک، تلخ و شیرین، با گروه رایحه‌ای چوبی – گیاهی در سال 2017 به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد.

این ادوپرفیوم زنانه با ترکیبات 4 فصل و با رایحه ابتدایی ترنج، سروکوهی، توت فرنگی؛ رایحه میانی بهارنارنج، روغن پرتقال تلخ و چوب سدر و رایحه پایانی چوبی، تونکا، وانیل و مشک عرضه شده است. قیمت این عطر زنانه مناسب مهمانی، حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

4-  ادو پرفیوم زنانه نوید محمدزاده

گروه رایحه‌ای این محصول گلی میوه‌ای بوده و به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای مهمانی‌های تابستانی باشد. ادوپرفیوم نوید محمدزاده با عطری شیرین و ملایم، حسی توام با آرامش برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

نت آغازین آن با عطر مرکباتی چون نارنج، لیمو ترش و سیب ترش آغاز شده و در ادامه با رایحه گل صد تومانی، رز و پرالین درهم آیخته و ماندگار می‌شود. قیمت این محصول در روژاشاپ 1 میلیون و 125 هزار تومان است.

5- ادو پرفیوم زنانه آموروس سلبون

آموروس سلبون با گروه رایحه‌ای شرقی – گلی و مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی تولید و عرضه شده است.

رایحه ابتدایی این عطر زنانه با نت میوه‌های تابستانی همچون توت سیاه و عطر شکوفه پرتقال و لیمو آغاز شده و اندکی بعد با عطر گل‌های یاس، رز و شب بو در هم می‌آمیزد. این عطر روح‌نواز در نت پایانی با رایحه چوب صندل، تونکا و وانیل ماندگار می‌شود.

قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ 1 میلیون و 260 هزار تومان است.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “با این 5 عطر زنانه در مهمانی های تابستانه بدرخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز