باز هم سقوط بورس اتفاق افتاد

لست سکند

دامنه نزولی شاخص کل بورس همچنان ادامه دارد و امروز با افت 4 هزار و 941 واحدی نسبت به چهارشنبه گذشته، در محدوده یک میلیون و 344 هزار و 447 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به سه روز گذشته 2 هزار و 94 واحد کم شد و به مرز 361 هزار و 496 واحدی رسید. اخیرا رئیس قوه قضائیه به موضوع افت و خیز مداوم بورس ورود پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز 534 هزار و 64 معامله به ارزش 50 هزار و 348 میلیارد ریال در بازار بورس انجام شد. نمادهای «کگل»، «شفن» و «فولاد» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس امروز داشتند. بیشترین افزایش قیمت پایانی هم مربوط به نمادهای «فاذر»، «فلامی» و «وسکرد» بود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه کشور، در نشست هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که از طرف ناظران بورس دخالت‌های غیرمتعارفی در امر خرید و فروش سهام انجام می‌شود. در واقع اموری بر سهامداران حقیقی و حقوقی تحمیل و همچنین گاهی نمادی بدون ارائه هیچ توضیحی بسته می‌شود. اژه‌ای درباره دغدغه‌های موجود در خصوص ریزش بورس کشور معتقد است باید تلاش و ابعاد نظارتی بازار سرمایه تقویت شود و آن را به عنوان یک فرصت در نظر گرف.

اعلام آمادگی قوه قضائیه برای کمک به بورس

ضمنا رئیس دستگاه قضا از آمادگی کامل این بخش برای کمک به دولت و سازمان بورس برای رفع آسیب‌ها و مشکلات آن خبر داده است. وی به مسائل پیرامون سال 99 اشاره کرد و گفت که در آن مقطع زمانی هم سازمان بورس اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسبی نداشت و همین امر باعث شد تا بعضی افراد بدون هیچ زمینه‌ای وارد بازار شده و تمام سرمایه خود را از دست بدهند. اکنون برای این اشخاص مشکلات مضاعفی به وجود آمده است.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز