بازگشایی شستا همچنان بلاتکلیف؛ قالیباف بجای پاسخگویی طلبکار شد!

قالیباف رئیس سازمان بورس به جای پاسخگویی درباره عدم بازگشایی شستا، اعلام کرد نماد شستا هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف کند.
به گزارش کاماپرس، بازگشایی شستا همچنان بلاتکلیف است. چند روز پیش مدیرعامل شستا اعلام کرده بود به محض تعیین تکلیف بازارگردان سهام شستا، نماد این هلدینگ در بورس بازگشایی می شود.

البته براساس گزارشها تکلیف بازارگردانی سهام شرکت های زیرمجموعه شستا مشخص شده و قرار است صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین بازارگردانی سهام شرکت های تابعه شستا را انجام بدهند. بنا به اعلام روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محمد علی شیرازی مدیرعامل این شرکت از آغاز و توسعه فعالیت صندوق بازارگردانی برای سهام ۶۴ شرکت زیرمجموعه‌شستا خبر داده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

با این حال هنوز تکلیف این نماد مشخص نشده است. اما امروز حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:« به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام شده تا هر چه سریعتر نماد شستا و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند.»

آریاک سفر

سازمان بورس وارد عمل می شود؟

به گزارش مهر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این باره گفت: «با توجه به توقف طولانی مدت نماد معاملاتی شستا، سازمان به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد تا هر چه سریع‌تر این نماد و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند. البته به این نکته باید توجه داشت که خود ناشرین حتماً باید فرآیند بازارگردانی و تداوم آن را مدنظر قرار دهند و در راستای نقدشوندگی سهام خود کوشا باشند، این موضوع یک اصل مهم در سرمایه گذاری است.

اگر ناشری این مهم را رعایت نکند، سازمان بورس و اوراق بهادار از اختیارات قانونی خود در راستای صیانت از حقوق سهامداران استفاده خواهد کرد.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز