شستا در انتظار نهایی شدن بازارگردان / بازارگردان 64 شرکت تابعه شستا مشخص شد

در حالی که صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین بازارگردانی سهام 64 شرکت تابعه شستا را از این هفته آغاز می کند، بازارگردانی هلدینگ شستا هنوز به سرانجام مشخصی نرسیده و بلاتکلیف است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس آخرین گزارش ها قرار است بانک رفاه بازارگردانی هلدینگ شستا را عهده دار شود و به گفته رضوانی مدیرعامل شستا به محض تعیین تکلیف بازارگردان سهام شستا، نماد این هلدینگ در بورس بازگشایی می شود.

این درحالیست که تکلیف بازارگردانی سهام شرکت های زیرمجموعه شستا مشخص شده و صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین بازارگردانی سهام شرکت های تابعه شستا را انجام خواهد داد.

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محمد علی شیرازی مدیرعامل این شرکت از آغاز و توسعه فعالیت صندوق بازارگردانی برای سهام 64 شرکت زیرمجموعه‌شستا خبر داده است.

افزایش نقد شوندگی سهام شرکت های تابعه‌شستا

آریاک سفر

وی با اعلام اینکه صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین به‌عنوان صندوق بازار گردان شرکت‌های زیرمجموعه‌شستا در هفته جاری فعالیت خود را شروع خواهد کرد در خصوص فعالیت این صندوق اظهار داشت: پس از حمایت‌های‌شستا و زیرمجموعه‌های آن از سهام شرکت‌های تابعه و با توسعه صندوق بازارگردان شستا، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه آن به‌طور رسمی توسط صندوق بازارگردان، بازارگردانی خواهند شد.

شیرازی افزود: سهام 64 شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه‌شستا در این صندوق بازارگردانی می‌شوند و این صندوق طبق دستورالعمل‌های مصوب بورس و اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران اقدام به بازارگردانی سهام شرکت‌های کنترلی شستا می‌کند.

مدیرعامل صبا تامین، افزایش نقد شوندگی سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌شستا را از اهداف صندوق عنوان کرد و گفت: افزایش نقد شوندگی سهام شرکت‌های زیرمجموعه درنهایت اقبال سرمایه‌گذاران را در پی خواهد داشت.

شیرازی در پایان گفت: با تأمین منابع مالی صندوق توسط هلدینگ ها و شرکت‌های مربوطه، این صندوق بازارگردانی نقش پررنگ‌تری در بازارگردانی سهام شرکت‌های‌شستا ایفا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز