بازار بورس روز 13 تیر 1401/ امروز شستا صدرنشین نمادهای بورسی شد

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 4 هزار و 169 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 507 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 2 هزار و 286 واحد رشد داشت و در محدوده 420 هزار و 652 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «شستا»، «کگل» و «بفجر» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش کل معاملات بازار سهام در روز جاری به رقم 52 هزار و 490 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی بود و 264 میلیارد تومان پول حقیقی دیگر از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «بپاس» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به اعتقاد تحلیلگران و فعالان بازار سرمایه، انتشار گزارش میزان رشد نقدینگی و حجم بدهی‌های بانکی امکان ترسیم چشم انداز مشخص برای تورم را فراهم کرده است. به نظر معامله گران اگر در زمینه برجام یا صادرات نفت اتفاقی رخ ندهد، به زودی رشد افسار گسیخته تورم اتفاق خواهد افتاد.  رشد تورم و امکان ادامه این وضعیت، به افزایش ارزش سهام در گروه‌های مختلف بورسی کمک خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم سیستم در بازار بورس بدانید

نماد سیستم متعلق به شرکت همکاران سیستم است و در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس به چشم می‌خورد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 6 هزار و 120 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های مدیریت سرمایه گذاری آینده نگردانا، سهامی خاص، بیمه مرکزی ایران و گروه مالی اقتصاد و سرمایه گذاری پاسارگاد و چند شخص حقیقی از سهامداران عمده سیستم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز