بازار بورس روز 12 تیر 1401/ وضعیت شاخص کل بهبود پیدا کرد

شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز متوالی افزایشی شد و با رشد هزار و 346 واحدی نسبت به روز قبل، در محدوده یک میلیون و 502 هزار و 979 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز امروز در مقایسه با دیروز هزار و 159 واحد بالاتر رفت و به مرز 418 هزار و 362 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «بفجر» و «نوری» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 6 هزار و 395 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی نیز مربوط به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، بود که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 26 میلیارد تومان اعلام شد. بعد از آن نمادهای «خگستر» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هم اکنون پیچیدگی اوضاع در بخش اقتصادی و بازار سرمایه بیشتر از هر زمان دیگری است. در حال حاضر بازار سرمایه ریسک‌های متعددی را تحمل می‌کنند که به سادگی قابل حل نیستند. آخرین و مهم‌ترین ریسک‌ها مربوط به موضوع مذاکرات برجام و توافق هسته‌ای است. وضعیت این موضوع مشخص نیست و تا زمانی که این مسئله قطعیت پیدا نکند، نمی‌توان به شکل قاطعانه درباره وضعیت بازار بورس نظر داد.

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره نماد پرداخت

نماد پرداخت متعلق به شرکت به پرداخت ملت است که در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 7 هزار و 200 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت چاپ بانک ملت، ساختمانی بانک ملت، بهساز مشارکت‌های ملت، سرمایه گذاری توسعه معین ملت، سهامی عام، و گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا از سهامداران پرداخت هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز