بازار بورس در مدار صعود قرار گرفت

شاخص کل بورس در روز جاری 2 هزار و 492 واحد بالا رفت و به مرز یک میلیون  و337 هزار و 269 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز هزار و 221 واحد بالا رفت و در محدوده 340 هزار و 178 واحدی قرار گرفت. به نظر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، با انجام اقدامات اساسی در بازار سرمایه امکان ادامه بهبود شرایط بورس وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته از سامانه جدید پایش و نظارت بازار سرمایه رونمایی شد که عشقی معتقد است این بخش نظارت بورس را متحول خواهد کرد و باعث پیشرفت بیشتر آن خواهد شد. ضمن اینکه سامانه پایش و نظارت بازار سرمایه دغدغه معامله گران و مسئولان ذی ربط را هم کمتر خواهد کرد. این سامانه از وقوع تخلفات جلوگیری خواهد کرد و آن را حداقلی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار بورس امروز در یک نگاه

ارزش معاملات خرد بازار امروز 3 هزار و 313 میلیارد تومان اعلام شد. بیشترین ارزش معاملات روز جاری مربوط به نمادهای «خودرو»، «شتران» و «پالایش» بود. نمادهای «خودرو»، «شستا» و «خساپا» هم بیشترین حجم معاملات را در روز جاری به ثبت رساندند.

آریاک سفر

نمادهای «خگستر»، «فنفت» و «وبصادر» در روز جاری بیشترین ورود پول حقیقی را به ثبت رساندند. امروز هم برای ششمین روز متوالی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 203 میلیارد تومان پول از بورس بیرون رفت.

امروز نمادهای پالایشی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در روز جاری سهام «شتران»، شرکت پالایش نفت تهران، بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشت. اشخاص حقیقی تقریبا 31 میلیارد تومان پول خود را از این نماد خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس نسبت به روز قبل 9 واحد کم شد و به مرز 18 هزار و 129 واحدی رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز