بازار بورس امروز 26 اردیبهشت ماه 1401/ فولاد باز هم خوش درخشید

شاخص کل بورس در روز جاری 10 هزار و 820 واحد دیگر بالا رفت و در محدوده یک میلیون و 583 هزار و 800 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز رشد 4 هزار و 252 واحدی را در مقایسه با روز قبل تجربه کرد و به 449 هزار و 224 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری نمادهای «فولاد»، «فملی» و «وامید» بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و باعث رشد شاخص کل شدند. امروز ارزش معاملات کل بازار سهام در محدوده 171 هزار و 409 میلیارد تومانی متوقف شد. امروز هم ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شده و 148 میلیارد تومان پول به این بازار ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهام فملی، شرکت ملی صنایع مس ایران، تعلق داشت. بعد از آن سهام‌های فولاد و مدیریت بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دیدگاه تحلیلگران درباره وضعیت بازار بورس فردا

بازار بورس در چند روز اخیر صعود خوبی را تجربه کرده است. از دیدگاه تحلیلگران بازار سرمایه، با باقی ماندن قیمت دلار در کانال 30 هزار تومانی، امکان تداوم رشد این بخش وجود دارد. با افزایش نرخ دلار، ارزش و حجم معاملات رشد پیدا کرد و خریداران بیشتری وارد این بخش شدند. به همین دلیل تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که احتمالا روند صعودی شاخص کل فردا هم ادامه پیدا خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهام آسیاتک

نماد آسیاتک در بازار بورس متعلق به شرکت انتقال داده‌های آسیاتک است. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 176 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری مهرگان سرمایه پارس، سهامی عام، رسا سازه پی کاوان مهام، سهامی خاص، و فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبرد، سهامی خاص، از سهامداران عمده آسیاتک هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز