بادیگارد مسی کولاک کرد + عکس

بادیگارد مسی-کاماپرس
لست سکند

پس از پیوستن لیونل مسی به تیم اینترمیامی، مسئولین این تیم بهترین بادیگاردها را برای محافظت از او استخدام کردند. محافظان شخصی او در هر لحظه و ثانیه همراه این ستاره آرژانتینی هستند و از او محافظت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

اخیرا یکی از بادیگاردهای مسی دور زمین فوتبال نیز دیده شده است. این شخص همواره دور زمین حرکت می‌کند و تلاش‌‌های او برای محافظت از مسی، توجه طرفداران را نیز به خود جلب کرده است.

این اتفاق با واکنش‌های باورنکردنی طرفداران در فضای مجازی مواجه شد و یکی از طرفداران درباره بادیگارد او نوشت: «میامی به خوبی از مسی مراقبت می‌کند» یا فرد دیگری گفته بود: « بادیگارد مسی آمده تا ببیند آیا بکهام با مسی به خوبی رفتار می‌کند یا نه».

راز آسمان پایتخت

بسیاری از تماشاچیان حین بازی برای عکس گرفتن با این ستاره فوتبال به وسط زمین هجوم می‌برند که همواره بادیگاردها مانع از نزدیکی آنها به مسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مسی با پیوستن به تیم اینتر میامی به یکی از درخشان ترین ستاره های ورزشی این لیگ تبدیل شد. طرفداران از سراسر دنیا صدها دلار برای تماشا بازی این ستاره آرژانتینی هزینه می‌کنند. این بازیکن توانسته در 6 بازی برای تیم اینترمیامی 9 گل به‌ثمر برساند و همراه این تیم به فینال جام اتحادیه آمریکا صعود کند. با این حال با وجود تمامی چشم‌هایی که بر روی این ستاره فوتبال است، او مطمئن است که در هر زمان بادیگاردهای حرفه‌ای دارد که از او در هر حال محافظت هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز