واکنش زننده و عصبی ویکتوریا بکهام به خوشحالی همسرش

دیوید بکهام و همسرش-کاماپرس
لست سکند

دیوید بکهام، مالک تیم اینترمیامی، پس از گل لیونل مسی در جریان بازی فینال لیگ کاپ آمریکا از خوشحالی بالا و پایین می‌پرید که باعث واکنش بد همسر او، ویکتوریا، شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مالک تیم فوتبال اینترمیامی، دیوید بکهام از موفقیت‌های اخیر تیمش بسیار خوشحال است. او نقش بزرگی در امضا قرارداد لیونل مسی با این تیم آمریکایی داشت. بکهام همیشه یکی از طرفدارهای پروپاقرص این ستاره آرژانتینی بوده و برای تماشا بازی او به ورزشگاه می‌رفت.

این روزها در فضای اینترنت یک ویدیو از شادی و شوق بکهام از استعداد و گلزنی‌های مسی برای تیم اینترمیامی در حال وایرال شدن است. این ویدیو که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پس از به ثبت رساندن یک گل مهم توسط مسی برای تیمش، بکهام از صندلی خود برمی‌خیزد و در حالی که به بالا و پایین می‌پرد، دستانش را تکان می‌دهد و از هیجان فریاد می‌زند. همانطور که او در حال شادی بریتانیایی خود بود، با احتیاط توسط همسرش توبیخ می‎‌شود. پس از گفت‌وگوی همسرش با او، دیوید سعی کرد شادی خود را مهار کند و بر روی صندلی دوباره بشیند، اگرچه که لبخند رضایت‌بخش او تا پایان بازی همچنان بر روی لب‌‎هایش ماندگار شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز