این روزها کدام بانک وام می دهد؟

لست سکند

در حال حاضر بانک‌های رسالت، ملت و صادرات به صورت غیرحضوری به مشتریان خود در قالب‌های مختلف انواع تسهیلات را اعطا می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشتریان بانک‌های ملت، صادرات و رسالت می‌توانند با ارائه مدارک و ثبت نام در سامانه‌های معرفی شده از طرف این مجموعه‌ها وام بانکی دریافت کنند. متقاضیان دریافت وام از بانک رسالت باید در این مجموعه حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افتتاح حساب در این بانک به صورت اینترنتی هم انجام می‌شود.

بانک رسالت در طرح غیرحضوری خود حداکثر 60 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به مشتریانش می‌پردازد. این تسهیلات بعد از انجام اعتبارسنجی مشتری توسط بانک عامل به وی اعطا می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما متقاضیان دریافت وام غیرحضوری از بانک ملت باید در سامانه فرابانک این مجموعه ثبت نام کنند. بانک ملت از طریق این سامانه تا سقف 200 میلیون تومان وام به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. افرادی که دارای رتبه اعتباری الف در این بانک هستند می‌توانند مبلغ 200 میلیون تومان وام بودن ضامن را با اقساط 48 ماهه و سود 18 درصد در قالب کارت اعتباری بگیرند.

اما مشتریان گروه ب هم امکان دریافت 150 میلیون تومان وام با اقساط 36 ماهه و سود 18 درصدی را به صورت کارت اعتباری دارند. گروه بندی سوم هم که فاقد رتبه محسوب می‌شوند تا حداکثر 100 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و سود 18 درصد می‌توانند تسهیلات غیرحضوری را دریافت کنند. البته برای گرفتن این وام نیاز به ضامن یا وثیقه‌های معتبر دارند.

وام غیرحضوری بانک صادرات

بانک صادرات هم با راه اندازی سامانه شمس به مشتریان خود انواع خدمات غیرحضوری از جمله تسهیلات را ارائه می‌دهد. مشتریان این بانک می‌توانند از طریق سامانه ذکر شده به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی اقدام کنند. مهلت بازپرداخت این سری تسهیلات 60 ماهه بوده و با سود صفر درصدی اعطا می‌شود. متقاضیان برای دریافت این وام نباید دارای بدهی بانکی معوق یا چک برگشتی باشند.

مرتبط با : بانک صادراتبانک قرض الحسنه رسالتبانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز