مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک صادرات

بانک صادرات ایران به منظور اعطا منابع مالی خود به مشتریانی که مایل هستند تا با استفاده از سپرده کوتاه مدت تسهیلات فوری دریافت کنند، طرح «67» را تبیین کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات موجود، متقاضیان وام طرح 67 در صورت ارائه مدارک لازم، این تسهیلات را طی دو روز کاری دریافت خواهند کرد. اما برای تقاضای چنین تسهیلاتی، متقاضیان باید حداقل 5 میلیون تومان سپرده در بانک صادرات داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مشتریان واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات دریافت کنند. سود این وام 6 درصد تعیین شده است. مدت زمان پرداخت اقساط براساس میزان سرمایه گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود. با این حال سقف زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه تعیین شده است.

آریاک سفر

بنابراین با در نظر گرفتن میزان حداکثر وام، سود آن و سقف زمان اقساط، متقاضیان باید ماهیانه 6 میلیون و 84 هزار و 387 تومان بازپرداخت داشته باشند. میزان کل سود وام بانکی 19 میلیون و 37 هزار و 950 تومان و مجموع رقم وام و سود تقریبا 218 میلیون و 606 هزار تومان می‌شود.

لازم به ذکر است که متقاضیان با افتتاح سپرده حساب کوتاه مدت 67 بانک صادرات می‌‌توانند به صورت ماهیانه سود 7 درصدی دریافت کنند.

نحوه تقاضا برای دریافت تسهیلات طرح 67

اشخاص متقاضی تسهیلات 67 این امکان را دارند تا به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شمس برای ثبت نام و دریافت این نوع وام اقدام کنند. حساب سپرده کوتاه مدت موردنظر متقاضیان تا زمان تسویه کامل وام دریافتی بلوکه خواهد شد و مشتری به هیچ عنوان اجازه برداشت از آن را نخواهد داشت. بانک صادرات در قالب طرح‌های دیگر مثل اعتبار سپهر و حساب جاری طلایی بدون دسته چک هم به مشتریان خود وام فوری پرداخت کرده است.

 

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک صادرات

  1. بهرام پورطهماسبی گفته:

    سلام من بهرام پورطهماسبی هستم تقاضای وام۲۰۰میلیون تومان رادارم وخودم بازنشسته کشوری هستم دراین مورد راهنمایی کنید

  2. علی گفته:

    وام‌ ۳۰ملیون‌ تومان‌ میخواستم‌ یک‌ سال‌ شد‌ وبهم‌ ندادن‌ این‌ وام‌ها‌ فقط‌ برای‌ پولدارا‌ هست‌ ولی‌ ما‌ جوانهای‌ بیکار‌ هیچ‌ وامی‌ نمیگیریم‌ این‌ عدالت‌ نیست‌ این‌ ظلم‌ ‌است‌ یه‌ کم‌ رحم‌ داشته‌ باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز