وام 200 میلیون تومانی اجاره مسکن + جزئیات

لست سکند

در حال حاضر بانک ملت وامی ۲۰۰ میلیون تومانی بابت اجاره مسکن در نظر گرفته است که اعضای هیئت عملی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تمامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در صورت داشتن معرفی نامه از دانشگاه محل تدریس امکان تقاضا برای وام اجاره مسکن بانک ملت را دارند. سقف این وام 200 میلیون تومان با حداکثر مدت بازپرداخت پنج ساله است. برای دریافت این وام لازم نیست که سند ملکی به عنوان وثیقه به بانک ارائه شود، فقط باید ضامن‌های کسر از اقساط یا جواز کسب یا موارد دیگر مورد قبول بانک را داشت.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان نباید دارای مانده بدهی بابت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن در کل شبکه بانکی باشند. ‌‌ضمنا استادان متقاضی دریافت این وام باید اجاره نامه معتبر دارای کد رهگیری اجاره ملک جدید یا تمدید قرارداد را به شعب بانک عامل ارائه دهند. استادان خواهان این وام و ضامن‌های آن‌ها نباید چک برگشتی یا تسهیلات معوق داشته باشند. این وام نیاز به پیش دریافت ندارد.

راز آسمان پایتخت

اساتید دانشگاهی که از وام تسهیلات خرید یا ساخت مسکن استفاده می‌کنند، در حال حاضر امکان دریافت این نوع تسهیلات را ندارند. بعد از تکمیل مدارک و وثیقه‌های لازم، این نوع تسهیلات در قالب چک بانکی در وجه موجر واریز خواهد شد.

شرایط ضروری برای دریافت دیگر وام‌های مسکن بانک ملت

بانک ملت در زمینه خرید، ساخت یا بازسازی مسکن هم تسهیلاتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این تسهیلات در قالب انواع طرح‌ها و قراردادها به مشتریان پرداخت می‌شود. با این حال طبق اطلاعات موجود، بانک ملت برای پرداخت وام مسکن به متقاضیان یکسری سخت گیری‌هایی دارد. به خصوص که این بانک داشتن دو ضامن رسمی کسر از حقوق را برای متقاضیان لازم و ضروری دانسته است.

اگر یکی از ضامن‌ها حقوق بالای 7 میلیون تومان داشته باشد، همان یک نفر برای ضمانت کفایت می‌کند. این نوع تسهیلات هم طبق اطلاعات موجود با یک وقفه زمانی حداقل دو ماهه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز