اولین سوتی جواد خیابانی در سال 1400

جواد خیابانی گزارشگر بازی پرسپولیس و گوا هند در لیگ قهرمانان آسیا از اعلام گل سوم پرسپولیس بازماند تا اولین او در سال ۱۴۰۰ ثبت شود.

به گزارش کاماپرس، نام جواد خیابانی گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی با سوتی گره خورده است. جمله های عجیب و غریب و آمارهای عجیب او در گزارش بازیهای فوتبال ایرانی و خارجی همیشه خبرساز بوده است.

اما جدیدترین سوتی این گزارشگر قدیمی ندیدن گل سوم پرسپولیس به تیم گوا هند بود تا جا ماندن جواد خیابانی از این گل دوباره حاشیه های جدیدی برای او درست کند.

خیابانی در جریان گزارش دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، زمانی که مشغول اعلام اسامی بازیکنان در ابتدای نیمه دوم این بازی بود، نتوانست گل سوم پرسپولیس را گزارش کند و خیلی دیر به این گل واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.

گل سوم پرسپولیس به گوا توسط عیسی آل کثیر به ثمر رسید. البته خیابانی در ادامه بازی و پس از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس سعی کرد ، آن جاماندن را جبران کند، اما بعد از پایان این مسابقه این ویدئو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده است. حتی بعضی از طرفداران پرسپولیس او را به عنوان جانبداری از دیگر تیم پایتخت متهم کرده اند.

آریاک سفر

آخرین سوتی جواد خیابانی بهبرنماه کتاب باز سروش صحت بر می گردد که ۳۰ بهمن ماه سال گذشته از شبکه نسیم پخش شد. در این برنامه سروش صحت از خیابانی درباره برنامه های آینده سوال پرسید. خیابانی هم در جواب گفت: دارم یک کتاب می نویسم که اول خدا عمر بدهد تا آماده اش کنم. دوما الان آماده است!

لازم به ذکر است، دیدار پرسپولیس و گوا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب، مستقیم از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. پرسپولیس ایران در چهارمین دیدارش در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر صفر گوای هند را شکست داد و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E ایستاد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اولین سوتی جواد خیابانی در سال 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز