اوضاع بورس روبراه شد

شاخص کل بورس طی روز جاری در مقایسه با سه روز قبل، 3 هزار و 261 واحد دیگر بالا رفت و به مرز یک میلیون و 304 هزار و 422 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن، برخلاف شاخص کل، 308 واحد نسبت به چهارشنبه گذشته کم شد و در محدوده 332 هزار و 711 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حجم معاملات خرد امروز بازار بورس هم به 4.9 میلیارد سهم رسید و ارزش آن‌ها 22 هزار و 968 میلیارد ریال اعلام شد. نمادهای «شتران»، «وبملت» و «وتجارت» بیشترین اثر را روی شاخص کل امروز بازار بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات هم مربوط به نمادهای «تجلی»، «فولاد» و «شتران» بود. نمادهای «شسینا»، «وآذر» و «چافست» هم امروز بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بازار بورس به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امیدواری سهامداران نسبت به ادامه روند رشد بورس

در حال حاضر وضعیت بورس اندکی بهبود پیدا کرده و سهامداران امیدوار هستند که شاخص کل در محدوده یک میلیون و 300 هزار واحدی ثابت شود و بتواند سطح یک میلیون و 320 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد. در صورتی که طبق پیش بینی‌های انجام شده، شاخص کل از مرز یک میلیون و 320 هزار واحدی عبور کند، کانال نزولی شش ماهه شکسته خواهد شد.

با این حال سرمایه گذاران بورسی و کسانی که در این بازار سهام دارند باید شرایط بازار را در نیمه دوم اسفندماه در نظر داشته باشند. هر ساله برای نقدینگی، به طور سنتی، محدودیت‌هایی رخ می‌دهد. احتمالا این شرایط در سال جاری با توجه به مواردی اعم از نرخ کامودیتی‌ها، قیمت نفت، نرخ دلار و… متفاوت از سال‌های قبل است و باید برای خرید و فروش سهام آن را در نظر گرفت. بنابراین هنوز به صورت قطعی نمی‌توان درباره آینده بازار سرمایه و عملکرد این بخش نظر داد.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز