انتشار اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا (ویدیو)

لست سکند

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا موبایلی است که به زودی عرضه خواهد شد و تلفیق بسیار خوبی است از زیبایی و کاربردی بودن. آن طور که شنیده می شود این گوشی قرار است به صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 3200× 1440 مجهز باشد که به زندگی معنا خواهد بخشید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این گوشی را به شما معرفی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از یک رم 12 گیگا بایتی بهره خواهد برد، به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی و بدون ایجاد اختلال با اپلیکیشن های زیادی کار کنند. ممکن است این گوشی به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز بشود و بتوانید بدون این که نگران فضای حافظه باشید هرچه آهنگ، فیلم و گیم دارید را روی آن ذخیره کنید.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سیستم عامل اندروید 11 استفاده خواهد کرد و باتری 5000 میلی آمپری اش به شما اجازه خواهد داد برای ساعت هایی طولانی گیم بازی کنید، موسیقی بشنوید و یا فیلم تماشا کنید.

راز آسمان پایتخت

با استفاده از دوربین بسیار مجهز و 108 مگاپیکسلی که در پشت موبایل قرار گرفته است نیز می توانید مهارت های عکاسی خودتان را بالا ببرید و عکس هایی شگفت انگیز بیندازید. انتظار می رود دوربین جلو نیز 40 مگاپیکسلی باشد.

از دیگر ویژگی های سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا می توان به اتصال وای فای، هات اسپات، و پشتیبانی از شبکه های 2G،3G  و  4G اشاره کرد. سرعت سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و دماسنج نیز از قلم نیفتاده اند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز