انتخابات 2024 آمریکا تاریخ ساز است

انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آمریکا به طرز شگفت‌انگیزی یک روند تاریخی خواهد داشت. اگر بایدن رئیس جمهور باقی بماند، تبدیل به مسن‌ترین رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده خواهد شد و اگر موفق به کسب پیروزی نشود، مجدداً اتفاق سال 1860 تکرار خواهد شد، زمانی که جیمز بیوکنن تصمیم گرفت دیگر برای دور دوم انتخابات کاندید نشود.

به گزارش کاماپرس، همزمان با تشدید بحران‌های جهانی و ایجاد مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری در ایالات متحده، هیچ بعید نیست که محبوبیت بایدن دچار کاهش شدیدتری در میان آمریکایی‌ها شود. دو سال باقی‌مانده ریاست جمهوری بایدن جهت بازگردان محبوبیت ازدست‌رفته برایش حائز اهمیت است.

رشد اقتصادی آمریکا در دوران بایدن

بیش از 15 میلوین نفر از شهروندان آمریکایی به واسطه شیوع بیماری کرونا از بازار کار خارج شدند و شمخص نیست که با چه کیفیتی توانسته اند به این بازار برگردند. شاخص ها اقتصادی در حال رشد را در آمریکا نشان می دهند، اما این موضوع به لحاظ روانی در میان مردم مشاهده نمی شود.

آریاک سفر

با وجود کرونا نرخ بیکاری در آمریکا به سطح 4.2 درصد رسیده است که نسبت به سال قبل کاهش داشته است. همچنین، حداقل حقوق از ساعتی 8 دلار به 15 دلار افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز