امیر جدیدی و جواد عزتی با حمایت داریا همراه اجرا می کنند

امیر جدیدی جواد عزتی- کاماپرس

این روزها خبر برگذاری نمایش-کنسرت سی‌صد در کاخ سعدآباد به سر تیتر بسیاری از خبرگذاری‌ها تبدیل شده است. نمایشی با بلیط‌های 695 هزار تومانی که روزهای پایانی بهار و روزهای آغازین تابستان 1401 را به مرور روزگار مغول اختصاص داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایش سی‌صد به کارگردانی امیر جدیدی و با حمایت شرکت داریا همراه در تهران، کاخ سعدآباد اجرا می‌شود. آنچه تماشای این نمایش را به تجربه‌ای بی‌بدیل تبدیل می‌کند، عوامل شرکت‌کننده در این پروژه هستند. چهره‌هایی که در ذهن مردم نقش بسته‌اند. برای آشنایی با تمام زوایای این کنسرت-نمایش با ما باشید.

نمایش سی‌صد

این نمایش‌نامه بر اساس نوشته‌ای از ری بردبری تهیه شده است. موضوع اصلی نمایش واقعه اسف‌بار کتاب‌سوزی و نسل کشی مغولان در نیشابور ایران است. شاید هدف اصلی اجرای این نمایش، حفظ ارزهاش ملی و زبانی ایرانیان باشد.

حضور آهنگساز برجسته تهمورس پورناظری در کنار صدای گرم رضا بهرام در این کنسرت-نمایش منجر به ایجاد پیوندی ناگسستنی میان مخاطب جوان و شعر اصیل ایرانی خواهد شد. تهمورس پورناظری پروژه سی را از 6 سال پیش آغاز کرده است. همایون شجریان و حمید نعمت الله در این پروژه با وی همکاری داشته‌اند. همایون شجریان اکنون مسیر تازه‌ای را در فصای موسیقی دنبال می‌کند و فرصت حضور در این نمایش را نداشته است.

آریاک سفر

رضا بهرامی به عنوان یک خواننده پاپ در این کنسرت-نمایش به عنوان یک خواننده دستگاهی، آواز ایرانی را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رضا بهرام-کاماپرس

 عوامل کنسرت-نمایش سی‌صد

نمایش سی‌صد با تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان روی صحنه می‌رود. توتونچیان از 5 ماه قبل به دنبال یافتن راهکاری برای اجرای پروژه و ساخت سازه‌های مورد نیاز بوده است. او در این راه موفق به رایزنی با یک شرکت چینی شده و در ادامه به همت مهندسان ایرانی، طرح مورد نیاز پیاده‌سازی شده است. به این ترتیب 4000 نفر تماشاچی روی سازه‌ای به ارتفاع هفت متر ناضر اجرای این کنسرت-نمایش خواهند بود.

نمایش سی‌صد کاری از سهراب پورناظری است که کارگردانی آن را امیر جدیدی برعهده گرفته است. اکنون نوبت به معرفی چهره‌های شاخص این نمایش رسیده است.

این نمایش با حضور جواد عزتی، مهران غفوریان، دل‌نیا آرام، ماهور الوند، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی روی صحنه می‌رود.

دایا همراه حامی سی‌صد

داریا همراه پس از سال‌ها فعالیت به عنوان واردکننده محصولات سامسونگ اکنون در زمینه ارائه خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ به بهترین شکل پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی است.

براساس ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده داریا همراه تنها مرجع قانونی و معتبر برای ارائه خدمات گارانتی محصولات سامسونگ در ایران به شمار می‌رود. اینبار داریا همراه در کنار خدمت رسانی به مشتریان سامسونگ، در اقدامی متفاوت با حمایت از کنسرت-نمایش سی‌صد به گونه‌ای دیگر در ارائه خدمات نوین به مشتریان گام برداشته است. به همت این شرکت خدماتی نمایش سی‌صد با شکوه تمام از 26 خرداد در محل کاخ سعدآباد برگذار و تا تیر ماه پذیرای تماشاچیان است.

داریا -کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : داریا همراه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز