امکان تبدیل 2 خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه فراهم شد

سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی اعلام کرد که برای آن دسته از متقاضیان دارای اولویت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، امکان تبدیل اختیاری محصول انتخابی با هفت محصول قابل عرضه از سایر شرکت‌های خودروسازی فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که مراحل فروش‌ برای دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی را با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ در سامانه یکپارچه طی کرده‌اند، از امروز (دوشنبه هفتم اسفند ماه) می‌توانند خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌های تولیدی تبدیل کنند.

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای داخلی این متقاضیان باید در ابتدا ثبت خودروی خود را لغو سفارش‌ کرده و سپس از بین 7 محصول عرضه شده توسط دو شرکت خودروساز دیگر، برای انتخاب محصول مورد نظر اقدام کنند.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر وجود دارد:

امکان تبدیل خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه از امروز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

با توجه به اینکه ظرفیت برخی از محصولات محدود است، در صورت تکمیل ظرفیت متقاضیان باید نسبت به انتخاب محصول دیگری از محصولات عرضه شده اقدام کنند.

پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری، فراخوان تکمیل وجه برای مشتریان ارسال می‌شود و عدم تکمیل وجه توسط مشتریان در زمان مقرر برای محصول جدید، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌گردد.

به نقل از ایسنا، در صورت لغو سفارش و عدم انتخاب محصول جدید، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، سفارش متقاضی به محصول قبلی (همان خودروی تخصصی اول) بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروکرمان موتورمدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز