شرایط فروش اقساطی فیدلیتی

تور لحظه آخری-کاماپرس

 

فیدلیتی، یکی از خودروهای جدید بازار و از جمله خودروهای پرطرفدار چینی در ایران است. این خودرو که از نظر طراحی، متفاوت و زیبا به نظر می‌‌رسد، دارای امکانات به روزتری نسبت به سایر خودروهای هم رده چینی بوده و به همین دلیل طرح فروش اقساطی فیدلیتی نیز با استقبال روبه‌رو شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی فیدلیتی پرداخته است.

ویژگی‌های فیدلیتی

گروه بهمن موتور واردکننده و تولیدکننده فیدلتی است. پیشرانه فیدلیتی 1.5 لیتری از نوع توربو است که قادر به تولید 155 اسب بخار قدرت بوده و این قدرت توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. نوع موتور و طراحی این خودرو سبب می‌شود که مصرف سوخت آن در جاده‌های بین شهری و در شهرهای پرترافیک بسیار پایین‌تر از خودروهای مشابه هم رده باشد.

فیدلیتی، یک خودروی شاسی بلند است که با طراحی خاص خود ظریف‌تر از رقبا به نظر می‌رسد و یکی از دلایل علاقه‌مندی نسل جوان به این خودرو، طراحی اسپورت آن است. سپر جلو و رینگ‌های فیدلیتی به طرز شگفت‌انگیزی زیبا و جذاب هستند و نشستن پشت فرمان این خودرو برای افرادی که به اتومبیل‌های بزرگ علاقه دارند، لذت بخش خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

استقبال جوانان از طرح فروش اقساطی فیدلیتی

همانطور که گفته شد، جوانان از طرح فروش اقساطی فیدلیتی استقبال بیشتری کرده‌اند؛ چراکه این خودرو یک خودروی اسپورت و خاص برای سلیقه‌های سنین جوانی است. طراحی این خودرو به‌ویژه در زمینه سپر جلو، چراغ‌ها و داشبورد حس اعتماد به نفس و جسارت به راننده می‌دهد.

از طرف دیگر، جوانان بیشتر به دنبال آپشن‌های جدید و به روز در خودرو هستند و فیدلیتی کمبود خاصی از این نظر ندارد. برای نمونه صندلی‌های این خودرو دارای گرم کننده و خنک کننده بوده و سایر تکنولوژی‌های به کار رفته نیز رانندگی لذت‌بخشی را با خود به همراه می‌آورد.

صندلی‌های این خودرو گرم کننده و خنک کننده دارند و سایر تکنولوژی‌های به کار رفته نیز رانندگی لذت‌بخشی را با خود به همراه می‌آورد.

فروش اقساطی فیدلیتی در آرشا خودرو

فروش اقساطی فیدلیتی برای اقشار با درآمد متوسط

با افزایش قیمت خودروها، امروزه خرید خودروی شاسی بلند به آرزوی بیشتر ایرانی‌ها تبدیل شده است؛ به‌ویژه اینکه اقشار با درآمد متوسط و متوسط به بالا نیز امکان بسیار کمتری برای خرید یک خودروی شاسی بلند با امکانات به روز دارند؛ به همین دلیل فروش اقساطی فیدلیتی مورد استقبال این دسته از اقشار جامعه نیز قرار گرفته است.

امکان خرید فیدلیتی با اقساط معقول و منعطف بر اساس سطح درآمد افراد، هیچ بهانه‌ای برای اقشار با درآمد متوسط و متوسط به بالا برای خرید این خودروی شاسی بلند باقی نمی‌گذارد؛ به‌ویژه اینکه شرایط فروش لیزینگی فیدلیتی بسیار آسان است.

یک روزه صاحب فیدلیتی شوید

در طرح فروش اقساطی فیدلیتی، صاحب خودرو شدن تنها یک روز زمان می‌برد و پس از چند ساعت از وایز پیش پرداخت، خودرو به متقاضی تحویل داده می‌شود. در واقع متقاضی با پرداخت مبلغ بسیار اندکی نسبت به قیمت اصلی خودرو، صاحب فیدلیتی شده و سپس در طول چند سال، هزینه خودرو را به صورت اقساطی پرداخت می‌کند.

نحویل فوری از مزیت‌های طرح فروش اقساط فیدلیتی است که در مورد سایر خودروهای هم رده کمتر دیده می‌شود. شرکت‌های فروش لیزینگی خودرو در تحویل فوری باهم رقابت می‌کنند و از این مزیت برای رقابت با شرکت‌های دیگر فروش خودرو استفاده می‌کنند که این فرصت برای ساکنان شهرهای دیگر غیر از تهران نیز ایده‌آل است؛ چراکه برای خرید اقساطی این خودرو نیاز به مراجعه متعدد نبوده و تنها با یک روز حضور در تهران می‌توان آن را تحویل گرفت.

قسط بندی منعطف و مقرون به صرفه

یکی دیگر از دلایل محبوبیت فروش اقساطی فیدلیتی، منعطف بودن شرایط آن است. به بیان دیگر، مشتری در بازه تعریف شده، میزان پیش پرداخت، تعداد و مبالغ اقساط را تعیین می‌کند. به دلیل افزایش ادامه دار قیمت انواع خودرو از جمله فیدلیتی، خرید اقساطی این خودرو با پیش پرداخت کم و اقساط بالا برای خریدار مقرون به صرفه و سودآور خواهد بود.

اگرچه داشتن مدارکی همچون مدارک شناسایی، مدارک شغلی، مدارک اقامتی و چک صیادی برای خرید این خودرو لازم و ضروری است، اما می‌توان از چک‌های صیادی دوستان و همکاران نیز استفاده کرد.

فروش اقساطی فیدلیتی در «آرشا خودرو»

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز