افشای دستمزد داوران ایران در جام جهانی

لست سکند

با پایان کار تیم داوری ایران در جام جهانی قطر فیفا مبلغ دستمزد آنها در این رویداد را اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیم داوری ایران در جام جهانی خیلی زود به کار خود پایان داد و نتوانست همچون دوره قبلی تا پایان رقابت‌ها در محل برگزاری رقابت‌ها باقی بماند.

فیفا با رسیدن رقابت‌ها به نیمه نهایی مبالغ درآمد بازیکنان و داوران حاضر در این رقابت‌ها را منتشر کرده است. بر این اساس علیرضا فغانی از ایران ۸۱ هزار دلار که شامل ۷۵ هزار دلار دستمزد پایه و ۶ هزار دلار دستمزد برای دو بازی می‌شود، دستمزد دریافت کرده است.کمک‌های او در این رقابت‌ها هم هر کدام ۳۰ هزار دلار دستمزد دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان داوران کناری در این رقابت‌ها حاضر شده بودند. این تیم داوری در دور گروهی رقابت‌های جام جهانی دو بازی از گروه‌های G و H این رقابت‌ها را قضاوت کردند. نمایش تیم داوری ایران در برزیل – صربستان درخشان بود و امیدها را زنده کرد که مثل جام قبلی تا فینال در رقابت‌ها باقی بمانند. اما یک اشتباه سرنوشت‌ساز در بازی دوم تیم داوری ایران پرونده آنها را در جام جهانی بست.

علیرضا فغانی در اواخر بازی حساس دو تیم پرتغال – اروگوئه با مراجعه به VAR دچار اشتباه شد و یک پنالتی نادرست به نفع پرتغال گرفت تا موجب حذف اروگوئه از جام جهانی شود. به این ترتیب و با تصمیم پیر لوئیجی کولینا تیم داوری ایران به کشور بازگشتند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز