درآمد ۹ میلیون دلاری ملی‌پوشان ایرانی از جام جهانی

جام جهانی 2022-کاماپرس
لست سکند

با رسیدن رقابت‌های جام جهانی به مرحله نیمه نهایی قطری‌ها از جوایز این جام رونمایی کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جوایزی که از تیم قهرمان تا سی و دومین تیم حاضر در این لیست را در بر می‌گیرد تا همه از ضیافت فوتبال درآمدی کسب کنند. به این ترتیب تیم ملی کشورمان هم که در مرحله گروهی این جام را ترک کرد دست خالی نمی‌ماند و مطابق پیش‌بینی برگزار کنندگان این جام ۹ میلیون دلار جایزه می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

این مبلغ به بازیکنان، فدراسیون و باشگاه‌های فوتبال بازیکنان تعلق می‌گیرد. قطری‌ها امسال به تیم برنده جام جهانی ۴۲ میلیون دلار جایزه می‌دهند. تیم‌های دوم تا چهارم هم به ترتیب ۳۲، ۲۷ و ۲۵ میلیون دلار جایزه می‌گیرند. در مرحله بعدی تیم‌هایی که در رتبه پنجم تا هشتم جام ایستاده‌اند هر کدام ۱۷ میلیون دلار جایزه می‌گیرند. تیم‌هایی که در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده‌اند و در جایگاه نهم تا شانزدهم جام جهانی ایستاده‌اند هم هر کدام ۱۳ میلیون دلار جایزه می‌گیرند. سایر تیم‌هایی که در مرحله گروهی حذف شده‌اند هم هر کدام ۹ میلیون دلار جایزه می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

این پولی است که برگزارکنندگان بازی‌ها به بازیکنان، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها می‌دهند تا آنها را برای حضور پرقدرت‌تر در جام جهانی، انجام بازی‌های زیباتر و صعود به مراحل بالاتر ترغیب می‌کند. بخش زیادی از این پول به حساب باشگاه‌هایی می‌رود که بازیکنان در آن مشغول به فعالیت هستند. این در واقع غرامتی است که برگزار کنندگان این بازی‌ها به باشگاه می‌پردازند تا بازیکنان‌شان را به این تورنمنت بفرستند.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز