افشاگری دیوید بکهام در گفتگو با یک رسانه ایرانی

دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس در سه دوره جام‌جهانی حضور داشته و به عنوان سفیر جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور داشت و به اعتقاد او این کشور بهترین میزبان این تورنمنت بود. او در گفتگو با رسانه آپارات اسپرت اظهارات جالبی را بیان کرد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این ستاره فوتبالی اعتقاد دارد، اینکه می‌بینی هواداران زیادی برای تشویق تیم‌هایشان از نقاط دنیا در این تورنمنت و در کشور کوچکی مانند قطر دور هم جمع می‌شوند باورکردنی نیست.

لحظاتی هیجان‌انگیز برای بازیکنان و هواداران

بکهام می گوید: برگزاری جام جهانی 2022 واقعاً لحظه بزرگی بود ‌و این چیزی است که همیشه به عنوان یک بازیکن و هوادار منتظرش بوده‌ام. بازی در مقابل تیم‌های هم‌گروه خود بسیار هیجان داشت و باعث می‌شد که بازیکنان تمام توان خود را به کار گیرند. شروع هر بازی لحظه‌ای بود که بازیکنان و هواداران متوجه می‌شدند که هیجان در حال شروع است.

بازی در سه جام جهانی از افتخارات من بوده است و به عنوان یکی از هواداران در این تورنمنت در کشور قطر شرکت کردم و تقریبا تمام بازی‌ها را از نزدیک تماشا کردم و هرگز جوی شبیه این روزها را ندیدم و این از خوش شانسی من بوده است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

دیوید بکهام در قطر-کاماپرس

مراکش تیمی باورنکردی با بازی هیجان‌انگیز

به گفته این اسطوره فوتبالی، بازی مراکش جو بسیار ویژه ای داشت. بازیکنان چنان قدرتمندانه بازی می کردند که تنها به هدف خود یعنی رسیدن به فینال فکر می کردند. از من پرسیدند نظرت درباره مراکش چیست؟ و من در جواب گفتم از این بابت مطمئن نیستم. اما خب وقتی در ورزشگاه عملکرد آنها را دیدم از نظر فنی بسیار شگفت‌انگیز بودند.

مسابقه میان آرژانتین و هلند با سطحی بالا و استثنایی

دیوید بکهام بازی مورد علاقه خود را در این تورنمنت مسابقه میان آرژانتین و هلند عنوان می‌کند و می‌گوید: این بازی برای من به عنوان یک طرفدار از هر لحاظ عالی و استثنایی بود.

گرچه بازی عربستان سعودی و آرژانتین شوک بزرگی به همه وارد کرد اما بنظر من ایده‌آل بود و من لذت بردم. در کل بازیکنان در این جام از سطح و انرژی بسیار بالایی برخوردار بودند.

بازیکنان کلیدی از نظر دیوید بکهام

به اعتقاد بکهام، کیلیان امباپه با ضرباتی که به توپ می‌زد انرژی را در سطح ورزشگاه دوچندان می‌کرد. او همچنین لیونل مسی را یک فرد منحصر به فرد و خاص می داند که با ظرافت و اشتیاقی مثال‌زدنی در این دوره از جام جهانی توپ‌زنی کرده است. همچنین ریچارلیسون را نیز یکی از بهترین‌های این جام و قیچی برگردان‌های او را بی‌نظیر دانست.

این اسطوره فوتبال، دیقو چاوز، ریچارلیسون و بوکایو(ساکا) را نیز از بهترین‌های این جام دانست. به گفته وی، جام جهانی اوج ماجراست. بهترین و بالاترین سطحی است که هر بازیکنی می‌تواند به آن برسد. در کل من فکر می‌کنم که هواداران از چیزی که قطر ارائه داد لذت بسیاری بردند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز