افشاگری جدید شکیرا درمورد جرارد پیکه

شکیرا، شریک سابق جرارد پیکه، مدعی شده است که در زمان پیوستن پپ گواردیولا به بارسلونا، پیکه قصد داشته بارسلونا را ترک کند و به منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از میرر، پیکه در نوامبر و پیش از تعطیلات جام جهانی فصل گذشته، بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد. با این تصمیم، 65 میلیون پوند از هزینه‌های بارسلونا کاهش پیدا کرد.

هر چند، شایعاتی مبنی بر این موضوع وجود داشت که شاید پیکه با ژاوی دچار مشکل شده است و نمی‌تواند دقایق زیادی در زمین بازی کند. برخی از رسانه‌ها هم مدعی شده بودند پیکه از افشای قراردادش توسط ال موندو گله‌مند بود.

در زمان اعلام بازنشستگی، 18 ماه از قرارداد این بازیکن 36 ساله باقی مانده بود. با این تصمیم، دوران شکوهمند 14 ساله پیکه در باشگاه بارسلونا بعد از 616 با لباس این تیم به پایان رسید.

راز آسمان پایتخت

پیکه در زمان بازیگری‌اش در بارسلونا 30 جام مختلف کسب کرد که برجسته‌ترین آن‌ها سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 9 عنوان قهرمانی لالیگا است.

شکیرا این هفته در جریان محاکمه‌اش به اتهام کلاهبرداری مالیاتی 14.5 میلیون یورویی صحبت می‌کرد و در جریان دفاعیاتش اعلام کرد که اصلاً تا سال 2015 در اسپانیا زندگی نمی‌کرده است.

شکیرا در بخشی از دفاعیاتش به دوران بازیگری پیکه و رابطه‌اش با این بازیکن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

این زوج سرشناس در ژوئن سال گذشته پایان ازدواج 11 ساله خود را اعلام کردند و در ماه آگوست، پیکه با شریک زندگی جدیدش کلارا چیا مارتی در ملاء عام دیده شد.

به نقل از روزنامه مشهور ال پائیس، شکیرا در جلسه دادگاه گفته است: «شرایط جرارد در بارسلونا بسیار پیچیده بود. رابطه او با گواردیولا بسیار پرتنش بود؛ به طوریکه بین آن‌ها اینطور القا شده بود که بارسلونا یا جای تو است یا جای من. پیکه از این شرایط اصلاً رضایت نداشت.»

طبق صحبت‌های شکیرا، پیکه قصد داشت در آن برهه به منچستریونایتد بازگردد. هر چند، بعد از کسب جام‌های مختلف در آن زمان، ورق به طور کامل برگشت.

پیکه چهار سال از دوران حرفه‌ای خود را بین سال‌های 2004 تا 2008 در یونایتد گذراند و 23 بازی برای تیم اصلی انجام داد و تنها دو بار گلزنی کرد. به دلیل وجود مدافعان کهنه‌کار و باکیفیتی مثل ویدیچ و فردیناند، فرصت بازی اندکی به پیکه در منچستریونایتد می‌رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز