مقایسه ثروت لوئیس همیلتون و جرارد پیکه/ شکیرا برای پول عاشق شد؟

پس از بروز زمزمه‌هایی مبنی بر رابطه شکیرا با لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان، خالص دارایی این خواننده کلمبیایی نقل محافل شده است. به گزارش کاماپرس، همیلتون یکی از پردرآمدترین رانندگان در فرمول 1 است. با این حال، مکس ورشتاپن، بالاترین دستمزد را در بین رانندگان فرمول یک دریافت می‌کند. در ادامه این مطالب،ثروت همیلتون و جرارد پیکه مقایسه می‌شود.

لوئیس همیلتون حدود 55 میلیون دلار از مرسدس بنز دریافت ‌می‌کند. هر چند، این احتمال وجود دارد که همیلتون در سال 2024، مبلغ قراردادش را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

حتی زمزمه‌هایی مبنی بر قطع همکاری مرسدس بنز و همیلتون مطرح است. برخی از شایعات دیگر از بازنشستگی همیلتون صحبت می‌کنند، چون او از روزهای اوج فاصله گرفته است.

راز آسمان پایتخت

هر چند، همیلتون دست رد به تمام شایعات زد و اعلام کرد که به فعالیت حرفه‌ای‌اش ادامه می‌دهد.

همیلتون طی مصاحبه‌ای با اتلتیک گفت: «سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما من هنوز اینجا هستم. هر اتفاقی که رخ دهد، من به جنگیدن برای تیمم ادامه می‌دهم.»

بدین ترتیب، می‌توان انتظار داشت که همیلتون مجدداً تبدیل به پردرآمدترین راننده فرمول یک شود و جایگاه فعلی ورشتاپن در ردبول را پس بگیرد.

با وجود این، ارزش خالص همیلتون به طور قابل توجهی بالاتر از ورشتاپن است و در عین حال کمتر از شکیرا است. دارایی خالص این مرد 38 ساله، حدود 285 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. از طرفی، دارایی شکیرا حدود 300 میلیون دلار است. این حجم از سرمایه برای شکیرا، با توجه به شهرت او جای تعجب ندارد.

از طرفی، حدس زده می‌شود که ثروت خالص جرارد پیکه، شریک سابق شکیرا، 80 میلیون دلار باشد. این رقم در برابر خالص ثروت همیلتون بسیار ناچیز است.

همیلتون صاحب یک رستوران وگان است، یک مؤسسه خیریه دارد و هم اکنون در ساخت یک فیلم نقش آفرینی می‌کند.

این فیلم که بر مبنای فرمول 1 ساخته شده است، در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و بازیگر نقش اول آن، برد پیت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز