اظهارات تند شکیرا علیه باشگاه بارسلونا

بدون شک، شکیرا یکی از بانفوذترین و توانمندترین زنان هنرمند موسیقی‌دان در تمام ادوار است. با گذشت زمان، او طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما پشت هر فرد موفقی عشق و حمایت خانواده اوست. به گزارش کاماپرس، او به تنهایی با فرزندش در میامی زندگی می‌کند. شکیرا بعد از جدایی از جرارد پیکه، حضانت فرزندانش را به دست آورد. هر چند، باز هم یک جنجال دیگر از رابطه شکیرا و پیکه بر سر زبان‌ها افتاده است.

در این جنجال، نقش باشگاه فوتبال بارسلونا بسیار پررنگ است. اولین فرزند این دو زوج مشهور در سال 2013 به دنیا آمد. اخیراً مشخص شده است که چرا میلان، نام اولین فرزند پیکه و شکیرا است.

بیشتر بخوانید:

سال 2013، یعنی دقیقاً همان زمانی که پیکه در بهترین روزهای خودش در بارسلونا به سر می‌برد، شکیرا قصد داشت میلان را در ایالات متحده به دنیا بیاورد و بزرگ کند. هر چند، این اتفاق رخ نداد و آن‌ها به بارسلونا بازگشتند.

شکیرا طی مصاحبه‌ای با روزنامه اسپانیایی ال پائیس گفت: «وقتی قرار بود میلان به دنیا بیاید، پیکه مشغول بازی‌های میانه فصل بود و باشگاه بارسلونا به او اجازه نمی‌داد مرخصی بگیرد. پیکه دوست داشت هنگام زایمان در کنار من باشد.»

راز آسمان پایتخت

شکیرا در بخشی از مصاحبه‌اش اعتراف کرده است: «به دنیا آمدن پسرم اتفاق خوبی بود، اما راستش، کار هنوز برایم در اولویت قرار داشت. پیکه از من چیز زیادی نمی‌خواست و او بیشتر مرا به عنوان یک خواننده می‌شناخت.»

پس از گذشت حدود دو سال، دومین فرزند پیکه و شکیرا به نام ساشا متولید شد و آن‌ها از همان سنین پایین به حرفه مادرشان کمک شایانی کردند. یکی از آهنگ‌های شکیرا Acrostico نام دارد که آن را به فرزندانش تقدیم کرد. در این آهنگ دلنشین و آرام، میلان و ساشا و هم نقش داشتند. این آهنگ بلافاصله پس از آهنگ‌ جنجالی دیس منتشر شد.

به طرز شگفت‌انگیزی، فرزندان شکیرا در تولید آهنگ‌های دیس نقش داشتند. همکاری با بیزارپ ایده میلان بود. او پیشنهاد کرد شکیرا و این هنرمند آرژانتینی برای اجرا مناسب هم هستند. از سوی دیگر، ساشا در طراحی کاور آرت آهنگ مونوتونیا نقش اصلی را ایفا کرده است. ظاهراً ساشا در طراحی بسیار بهتر از سونی عمل کرده است!

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز