افزایش کیفیت تلویزیون ایرانی با افتتاح خط تولید صفحه نمایش‌های جدید

لست سکند

امیرحسین مرتضاییان، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران، از افتتاح خط تولید صفحه نمایش تلویزیون‌های ایکس ویژن خبر داد. با افتتاح این خط تولید، میانگین تولیدات تلویزیون این مجموعه 40 درصد بیشتر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرتضاییان اعلام کرد بیشتر از یکسال پروژه خط اپن سل و ماژول زمان برد و میزان سرمایه گذاری روی آن بالغ بر 7 هزار میلیون دلار بود. در حال حاضر 65 نفر مستقیما در این خط تولید مشغول به کار هستند. این اقدام باعث خواهد شد تا به طور قابل توجهی عمق تولید پنل در کشور بالا برود. مرتضاییان ابراز امیدواری کرده در ماه‌های آینده با افزایش تولید 40 تا 50 درصدی، قیمت محصولات رقابتی شود و کیفیت تولیدات بالاتر برود. به گفته مدیرعامل صنایع الکترونیک مادیران، این اقدام باعث جلوگیری از رشد بیشتر قیمت تلویزیون خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مجموعه مادیران به صورت ویژه درباره تولید داخلی اقدام کرد و اکنون هم به خط تولید صفحه نمایش رسیده است. این اقدام شرکت مادیران مانع از قاچاق تلویزیون و افزایش کیفیت و رقابت در بازار داخلی خواهد شد. به گفته برادران، شرکت‌هایی که در حال حاضر دستاوردهای جدیدی به دست می‌آورند، با سود کم این کار را انجام می‌دهند. در واقع این نوع مجموعه‌ها کار تولیدی را به دلالی و سوداگری ترجیح داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

مادیران در تلاش برای تامین نیاز تلویزیون بازار

بنا بر اظهارات معاون صنایع عمومی وزارت صمت، در صورتی که روند راه‌اندازی تمام قطعات مورد نیاز تلویزیون در داخل ادامه پیدا کند، کشور از لحاظ تولید تلویزیون خودکفا خواهد شد. مادیران قصد دارد تا هفته آینده سایت فروش الکترونیک را راه اندازی کنند تا محصولات با قیمت مقطوع و شفافی به دست مردم برسد. ضمنا این مجموعه برای کسانی که در آستانه ازدواج هستند تمهیداتی دارد تا به راحتی و با قیمت مناسب امکان خرید انواع محصولات داخلی را داشته باشند.

محسن شکرالهی، مدیرکل صنایع لوازم خانگی، در جریان بازدید از خط تولید صفحه نمایش مادیران بیان کرد: اقدام جدید مادیران باعث افزایش کمیت و کیفیت تولیدات داخلی خواهد شد. طی هفته‌های آینده دیگر خدمات و تولیدات جدید این مجموعه رونمایی می‌شوند که تا حدودی نیاز بازار را تامین خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنمادیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز