افزایش حقوق بازنشستگان/ مابه‌التفاوت حقوق اردیبهشت ماه واریز می‌شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق اعلام رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران مطالبات افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با پرداخت حقوق اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سرانجام در فروردین ماه به نتیجه رسید و قرار شد حقوق بازنشستگان با ۳۰ سال سابقه کار به ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.

بازنشستگان با ۲۰ سال سابقه کار هم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند. با این اوصاف بعضی از بازنشستگان تامین اجتماعی این افزایش حقوق را در فیش حقوقی فروردین ماه ندیدند.

بر این اساس علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران اعلام کرده با توجه به تغییراتی که در بازبینی مجدد احکام حقوق بازنشستگان انجام شده ، قرار است مابه‌التفاوت حقوق آنها پرداخت شود. به این ترتیب مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح که احکام آنها اصلاح شده با حقوق اردیبهشت پرداخت می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اشاره به صدور احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی به تسنیم گفت: همه بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان احکام بازنشستگی خود را ببینند.

او همچنین از متناسب سازی دائمی حقوق بازنشستگان خبر داد و در ادامه گفت: یکی از ‌موضوعاتی که مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد این است که متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دائمی باشد که در همین ارتباط نامه‌ای از سوی کانون عالی بازنشستگان به رئیس جمهور داده شده است.

لازم به ذکر است براساس مصوبه هیئت وزیران حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمتر باشد.
طبق مصوبه هیئت وزیران حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های بازنشستگی در سال ۱۴۰۰، ‌ ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ بیشتر شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز