اسرار خط تولید شاسی بلند جدید مزدا در ژاپن (ویدیو)

لست سکند

خبر خوش برای هواداران محصولات مزدا این است که انتظار به پایان رسید و سرانجام شاسی بلند CX-60 روی خط تولید رفت و ساختن آن به صورت رسمی در شهر یاماگوشی ژاپن آغاز گردید. این خودروساز ژاپنی شروع تولید این شاسی بلند جدید را جشن گرفت و مهمانانی را دعوت کرد تا از خط تولید آن بازدید کنند. در ادامه ویدیویی از خط تولید این شاسی بلند جدید از مزدا را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند تازه از راه رسیده مزدا CX-60 یک خودرو هیبرید-پلاگین است که موتور 2.5 لیتری و چهار سیلندر آن هنگامی که در کنار یک باتری لیتیوم یونی 17.8 وات بر ساعتی قرار می گیرد می تواند 323 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. جالب است بدانید مزدا CX-60 هیبرید-پلاگین قوی ترین خودرو جاده ای است که تاکنون کمپانی مزدا تولید کرده است.

از طرفی، این خودروساز ژاپنی تأیید کرده است که مزدا CX-60 با یک موتور تنفس طبیعی 5.2 لیتری نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که چهار سیلندر است و می تواند 185 اسب بخار نیرو و 250 نیوتن متر گشتاور تولید نماید.

البته در آینده موتورهای دیگری نیز ارائه خواهند شد ولی قرار است همگی آن ها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار بگیرند که چند کلاچه است و به جای مبدل گشتاور به یک ژنراتور برقی مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

طراحی مزدا CX-60 چه در قسمت جلو و چه در قسمت عقب بسیار توسعه یافته و مدرن است و آن را از دیگر محصولات مزدا که در آینده به بازار عرضه خواهند شد مجزا می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مزدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “اسرار خط تولید شاسی بلند جدید مزدا در ژاپن (ویدیو)

  1. حافظ گفته:

    خدا تا به حال مفتکی به داد هیچ احدی نرسیده است احادیث زیادی داریم که حق دادنی نیست گرفتنی است حالا همش ما بگیم خدایا به دادمان برس و در ضمن زحمت هم نمیکشیم مردم چین روزی ۹ ساعت کار مفید انجام میدهند و طبق برآوردها به عنوان مثال در همین حوزه ی خودروسازی که مورد بحث ماست خود نهاد های معتبر آمریکایی و اروپایی میگن تا ۲۰۳۰ چین لوکس ترین خودروساز جهان میشود چه در کیفیت چه در کمیت حالا ما واستیم تا از ماوراءالطبیعه به داد ما برسند

    • مازیار گفته:

      شما که میفرمایی کشور چین فلان واست بمان اونجا کسی جلو تولید ویا طراحی را نمیگیره بلکه حمایت میکنن ولی تو کشور اسلامی ایران بایستی از مانع هایی کنترلی زیادی گذر کنی تا به هدف برسی واونهم جای بس حکایت داره.
      اینجا شما باید تو دام مافیایی مثل ایران خودرو ویا سایپا باشی تا بتونی همین ظلمی که دوستان میفرماین را به مردمان کشور تحمیل کنی قربان.
      تو ژاپن برندی است بنام مزدا که هرچه بگیم کم گفتیم از نوع ماشین وامکاناتش.
      دیگه دیگه

  2. حامد گفته:

    خوش بحال همه کشورها که مسعولین به اسم اسلام آنقدر بهشون ظلم نمیکنن ما واقعأ بد بختیم زندانی هستیم تو خونه خودمون

  3. Saman گفته:

    واقعا جای ایرانخودرو و سایپا درکتاب رکوردهای گینس خالیه.. جالبتر از همه اینه که مدیران ارشد این دو کمپانی اصلا تولیدات خودشون رو سوار نمیشن اگه کسی غیر این فکر میکنه میتونه یه سری به پارکینگ مدیران بزنه.. ممنون از گینس بابت ثبت رکوردهای این دو کمپانی ضدبشر..

  4. داود وهابی گفته:

    سلام.اگه هدف واقعی باشه میشه کره جنوبی…ابتدای پا گرفتن هیوندا…و کیا…حدودا ۱۰ سالی بوده شروع به ساختن خودرو کرده بودند.دولت کره به دوشرکت گفت ۵ سال درهای واردات رو میبندیم.بروید دنبال پیشرفت و توسعه خوروهای تولیدی خودتان.بعد از ۵ سال.کم کم و از درصد پایین اقدام به واردات از ژاپن و سایر کشورها کردند .که هم رقابت.ایجاد بشه هم الگو برداری..پس اگه بخواهیم.میتوانیم.اگرهم نخواهیم که.؟؟؟

  5. داود گفته:

    در ادامه.اگه دنبال درامد هنگفت باشیم.همین کاری که تا الان اتفاق افتاده.رو انجام میدهیم..خودرو میخواهی فقط سایپا و ایرانخودرو…ثبت نام الان با التماس و قرعه کشی تحویل سال دیگه.ورق فولاد مورداستفاده هنوز بصورت سنگ معدن در دل معدن های بافق هستش و هنوز استحصال نشده ولی شما پول خودرو را داده ای؟

  6. داود گفته:

    ۴۰۵ اس ال ایکس دارم.بعضی وقتها یادم میره اینه سمت شاگرد رو باز کنم و سوار میشوم‌.یه بطری اب معدنی دارم‌با اون کمی به بدنم کش میدهم.و ائینه رو باز میکنم.ببینم گذاشتن یه المیچر و چرخدنده برای اینکار خیلی هزینه داره.خدا نءذره از باعث و بانی مشکلاتی که برطرف کردنشان اسان هستش ولی سود ومنفعت یه سری اشخاص مانع میشه..آمین یا رب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز