اسرار تولید نوشابه کوکاکولا در کارخانه (ویدیو)

کوکاکولا محبوب ترین نوشیدنی غیرالکلی در سرتاسر جهان است. این برند که در بیشتر کشورهای جهان شناخته شده است نوشیدنی های دیگری مانند فانتا، اسپرایت، آب معدنی، آب میوه و نوشابه انرژی زا نیز تولید می کند. این برند موفقیت خودش را در وهله نخست به محصولی که تولید می کند و در مرحله بعد مدیون کمپین های بازاریابی منحصر به فردی است که کوکاکولا را به عنوان نوشابه ای برای تفریح و سبک زندگی فعال جا انداخته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خط تولید این نوشیدنی محبوب را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت کوکاکولا بیش از 900 کارخانه تولید و بسته بندی نوشابه در سرتاسر دنیا دارد و این کارخانه ها از سریع ترین خطوط تولید دنیا بهره می برند. کوکاکولا تجهیزاتش را پیوسته به روزرسانی می کند، برای مثال برای طراحی بطری ها و قوطی های کوکاکولا از چاپگرهای سه بعدی استفاده می شود.

در ابتدای خط تولید، همه چیز با شکر، عصاره های میوه، طعم دهنده ها و عصاره پایه نوشابه شروع می شود. ابتدا شکر در آب حل گردیده، سپس برای زدودن ناخالصی ها از فیلتر عبور داده می شود. بعد از این مرحله، مایع به دست آمده با عصاره پایه نوشابه و مواد دیگر ترکیب می شود تا مایع نهایی به دست بیاید.

راز آسمان پایتخت

در مرحله بعد، آب سرد با مایع نهایی ترکیب و برای گاز دار شدن نوشابه دی اکسیدکربن به آن اضافه می شود. نوشابه آماده بسته بندی است و در هر ساعت، ده ها هزار بطری پلاستیکی یا قوطی پر، بسته بندی، کدگذاری و نمونه برداری می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کوکاکولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز