ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

گوشی های شیائومی یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار موبایل ایران و حتی جهان هستند. قیمت ارزان گوشی های شیائومی در کنار کیفیت بالای آن، انتظار خریداران را به خوبی برآورده کرده است. علتی که موجب شده تا شیائومی در حال حاضر دومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

شروع داستان شیائومی

شیائومی یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند و دیگر لوازم مصرف الکترونیک است. این شرکت چینی از ابتدای انتشار اولین گوشی هوشمند خود به نام شیائومی mi One در سال ۲۰۱۱ با استقبال گسترده کاربران در چین و سپس جهان روبرو شد. روند رشد شیائومی در سال‌های اخیر همچنان صعودی بوده و هر روزه بر تعداد خریداران آن افزوده می‌شود.

شیائومی در بین طرفدارانش به اپل شرق یا اپل چینی شهرت یافته است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد فروش بیشترین گوشی در ۲۴ ساعت با فروش بیش از ۲ میلیون گوشی را از آن خود کند. این فروش بی‌سابقه نام شیائومی را به فهرست رکورد‌های گینس اضافه کرد.

خبرهای مهم امروز :

آریاک سفر

هدف شیائومی در بازار گوشی های هوشمند فروش بالا و سود پایین است. به همین دلیل شیائومی هم‌اکنون خوش‌قیمت‌ترین برند بازار است که در عین حال مشخصات چشمگیر آن با دیگر برندهای مطرح این بازار برابری می‌کند و حتی در مواردی از آن‌ها پیشی می‌گیرد.

پربازدیدترین ویدیوی مرتبط را ببینید: 

سخت‌افزار پیشرفته نسبت به رقبا، پشتیبانی نرم‌افزاری و از همه مهمتر قیمت پایین گوشی‌های شیائومی را به انتخاب اول برای خرید گوشی های ارزان تبدیل کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی ۵ مورد از ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار می‌پردازد. موارد زیر با وجود قیمت پایین و کیفیت قابل قبول بسیار مقرون به صرفه هستند.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی

۱. گوشی ردمی مدل Redmi 9A

این محصول با قیمت ۳ میلیون و دویست هزارتومان از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار ایران است. گوشی پایین‌رده‌ای که با وجود قیمت بسیار کم خود توانسته به خوبی نیازهای اصلی کاربرانش را تأمین کند. نمایشگر 6.53 اینچی گوشی از جنس IPS LCD است و رزولوشن آن در حدود 720 در 1600 پیکسل است. رم ۲ یا ۳ گیگابابیتی گوشی از عهده نصب برنامه‌های سنگین بر نمی‌آید اما برای امور روزمره کافی است. طراحی گوشی همانطور که از یک محصول ارزان انتظار می‌رود چندان نازک و خوش‌دست نیست اما با رنگ‌های جذاب توانسته ظاهر قابل قبولی داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و توان ۱۰ واتی برای شارژ از نقاط قوت این گوشی هستند. دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند که با توجه به قیمت عکس های باکیفیتی می‌گیرند. این مدل اگرچه بهترین گوشی شیائومی نیست اما با ارزان‌ترین قیمت ممکن کار خریداران را راه می‌اندازد.

خبرهای پربازدید را بخوانید:

۲. گوشی ردمی مدل Redmi 9C

دومین گوشی ارزا‌ن در فهرست محصولات شیائومی با قیمت ۳ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی مجهز به فناوری IPS و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل است. شیائومی در این مدل سه دوربین اصلی همراه با لنزهای جداگانه 13، 2 و 2 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را ارائه کرده است. ردمی 9C دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داخلی است که مقدار مناسبی برای یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود. این مقدار از طریق کارت حافظه جانبی قابل افزایش است. این مدل با ضخامت 9.0 میلی‌متری و وزن 196 گرم خود به هیچ‌وجه سبک یا باریک نیست. نکته‌ای که با توجه به قیمت پایین آن قابل چشم‌پوشی است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این مدل از جنس لیتیوم پلیمر است و امکان کار سنگین برای چندین ساعت و کاربری عمومی تا حداکثر ۲ روز را فراهم می‌کند. اگرچه سرعت آهسته شارژ باتری چندان خوشایند نیست.

۳. گوشی ردمی دو سیم کارت مدل Redmi 9 M2004J19G

این محصول شیائومی با افزایش قیمت به ۴ میلیون و دویست هزار تومان وارد کلاس محصولات میان‌رده می‌شود. میان رده شیائومی دارای یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های کم و رزولوشنی برابر با 2340 در 1080 و همچنین فناوری IPS است. در پشت گوشی دوربین 4گانه دیده می‌شود. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین تصاویر فوق عریض 8 مگاپیکسل، حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو برای گرفتن تصاویر نزدیک و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کنند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی محصول نیز رضایت کاربران را جلب می‌کند. رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی سخت‌افزاری عالی برای این بازه قیمتی را تشکیل داده‌اند. باتری گوشی در این محصول دو سیم کارت ، از جنس لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر است که نسبت به مدل‌های ارزان‌تر شیائومی از سرعت شارژ بالاتر ۱۸ واتی برخوردار است.

۴. گوشی پوکو POCO M3

اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت برای کار در ساعت‌های طولانی باشید قطعا باید سراغ این محصول شیائومی بروید. باتری ۶ هزار میلی آمپری این مدل اولین ویژگی چشمگیر آن است. نکته بعدی قیمت پایین این محصول است که بر اساس حجم حافظه داخلی با قیمت‌های ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. مدل ارزان‌تر دارای حافظه ۶۴ گیگابایتی و مدل بعدی از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است. این مدل ظاهری زیبا دارد که در پشت گوشی به چرم شباهت دارد. محصول اقتصادی شیائومی وانسته وزن خود را در پایین ۲۰۰ گرم حفظ کند که سبک محسوب نمی‌شود اما با وجود باتری قدرتمند آن قابل درک است. دوربین اصلی پوکو ام ۳ از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان می‌دهد. در کنار آن دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و تشخیص عمق در عکس‌های پرتره دیده می‌شود.

5. گوشی ردمی Redmi 9T

این محصول نیز مانند موارد قبلی یک گوشی ارزان‌قیمت در کلاس میان‌رده محسوب می‌شود. هم‌اکنون قیمت ردمی 9T با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در فروشگاه‌ها ۵ میلیون تومان است. طراحی چشم‌نواز و رنگ‌های جوان‌پسند مانند نارنجی در این محصول خریداران نوجوان و جوان را هدف گرفته‌اند. این محصول ارزان شیائومی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 2340 از جنس IPS است. علاوه بر ظاهر زیبا، سخت‌افزار این مدل نیز در این بازه‌ی قیمتی قدرتمند محسوب می‌شود. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به حافظه 64 گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. پردازنده گرافیکی و مرکزی پرقدرت و یک دوربین 4 گانه با لنزهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر باکیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. علاوه بر موارد بالا باتری ۶ هزار میلی آمپری نیز در ردمی 9T تعبیه شده است تا جوابگوی تمامی نیازهای کاربران عمومی باشد.

شما میتوانید برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به فروشگاه آل دیجیتال سری بزنید که معمولاً تنوع بالایی از گوشی شیائومی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر موجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

35 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

  1. مسعود گفته:

    سلام نوت ۹ را یادتون رفت که مدل ۶۴گیگی حدود ۴۲۰۰ قیمتشه که بنظرم از ردمی ۹ و همینطور 9t بهتره

    • محمدحسین گفته:

      گوشیت دست دومه؟ فکر کنم دکمه پاورش خرابه ، چون من در حال حاضر گوشی ردمی 9a را دارم و خیلی راحت قفل می کنه ، مشکل از گوشیته دکمه پاورش گیر داره درستش کن بعد ببین چه راحت قفل می کنه

  2. روح الله گفته:

    اگر بدنبال گوشی هستید ک واقعا نیارهاتونو رو برطرف کنه و باگوشی های ردهای بالا سامسونگ و شیائومی رقابت کنه موتورلا پیشنهاد منه که هم از لحاظ کار کرد واقعا عالیه وهم تو بازار ایران قیمت مناسبه

    • حمید محمدی گفته:

      موتورولا گوشی عالی هست ولی مشکل اینه که اگه خراب بشه و تعمیرش کنی،متاسفانه قطعات ش پیدا نمیشه و یا از قطعات گوشی های دیگه چینی بجای موتورولا استفاده میکنند که قطعا کارایی و کیفیتش پایین تر از قطعات اصلی موتورولا هست

  3. معید گفته:

    سلام
    پوکو x3 رو یادتون رفت
    من پوکو x3 رو یک ماه تقریبا خریدم با حافظه 128رم 6 واقعا از همه لحاظ عالیه من شبانه روز کالاف بازی میکنم و اینقد سرعت گوشی عالیه که از بازی کردن سیر نمیشم
    طراحیش معرکس
    یه جا دیدم که با نوت نو مقایسه شده بود که واقعا بنظر من مقایسه اشتباه بود با اینکه پوکو توی اون مقایسه بهتر بود ولی خب مقایسه این دو گوشی اشتباهه چون پوکو یه گوشی گیمینگه
    و خیلی ارزش خرید بیشتری نسبت به سامسونگ داره
    سامسونگ بیشتر پول برند هستش و خریدش میتونه اشتباه باشه
    ولی تمامی گوشی های شیاوومی با مشخصات عالی و قیمت بسیار خوبی داره نسبت به رقبا فروش میکنه
    بنظر من اگر یه گوشی با مشخصات خوب میخواین پوکو گزینه ی خوبی هستش

  4. Amin گفته:

    من درمورد گوشیهای ارزان قیمت ذکرشده one plus nord N100 راپیشنهاد می کنم با قیمت مناسب 3200000 کارایی عالی شیک وزیبا بالاترازگوشیهای ذکر شده

  5. سریوشا گفته:

    اما من ۱۱۰۰ خودمو با هیچ کدوم از اینایی که گفتید عوض نمیکنم. تنها ایرادش اینه که هیچ خوبی ای نداره که از یه ایراد میشه چشمپوشی کرد.

  6. Hasti گفته:

    من تقریبا یک ماه نمیشه ک گوشی شیائومی پوکو ام3(Poco M3) گرفتم از همون روزی ک گرفتم بعد از چند دقیقه کار کردن قسمت بالای گوشی داغ میشد حتی وقتی تو شارژ بود
    بنابراین بردیم به چند جا نشون دادیم گفتن ک بله این بهتره پس بدید و اینکه گوشی ۱۸ ماه گارانتی داشت ولی متأسفانه مغازه ای ک ازش گوشی گرفتیم اون از شرکت معتبری خرید نکرده بود و محصولاتش الکی اسم گارانتی داشت
    کلا گفتن ک بیشتر گوشی ها توی ایران از شرکت معتبر نیستن

    • دانیال گفته:

      من با نظرت موافق نیستم چون خودم این گوشی رو دارم چند هفته است که خریدم گوشی فوق العاده زیبایی هست و کیفیت عالی برای بازی خیلی خوب عمل میکنه اگه گوشی عمری میخوای برو پوکو ام تری بگیر داره با a70 رقابت میکنه تو پردازنده داداش شما چی میگی من روزی 17 ساعت با گوشی بازی میکنم مشکلی نداره چرا شایعه میدی بیرون

  7. سید مجتبی طباطبائی گفته:

    من گوشی POCO M3 PRO 5G دارم که تو رنج ۶ میلیون عالیه چون همه امکاناتی داره ،دوربینش خوبه RAM 6 داره و تا 5G راه بیفته شما از اینترنت ۴/۵ استفاده میکنید ولی دوتا عیب داره اول نور صفحه نمایش کمه و دوم اینکه سیم کارتش هیبریدی هستش اگر با این دو مسئله مشکلی ندارید واقعاً عالیه سرعت چیپست ش عالیه و ۷ نانومتری ه.اگر بازی سنگین نکنید و اینستاگرام معمولی استفاده کنید راحت ۲ روز باطریش دوام میاره که واقعاً عالیه.

  8. سید مجتبی طباطبائی گفته:

    من گوشی POCO M3 PRO 5G دارم که تو رنج ۶ میلیون عالیه چون همه امکاناتی داره ،دوربینش خوبه RAM 6 داره و تا 5G راه بیفته شما از اینترنت ۴/۵ استفاده میکنید ولی دوتا عیب داره اول نور صفحه نمایش کمه و دوم اینکه سیم کارتش هیبریدی هستش اگر با این دو مسئله مشکلی ندارید واقعاً عالیه سرعت چیپست ش عالیه و ۷ نانومتری ه.اگر بازی سنگین نکنید و اینستاگرام معمولی استفاده کنید راحت ۲ روز باطریش دوام میاره که واقعاً عالیه.

  9. خ.پ گفته:

    اولا این نظرمو با گوشی دوستم فرستادم من یه نوکیا 1100دارم انقد دلم از این گوشیا میخواد ولی حیف که پولشو ندارم کاش……..

    • سعید گفته:

      داداش چقدر اختلاف قیمت داره با اینایی که میخوای؟من در خدمتم جدی میگم فکرنکن الکیه حرفم

  10. نازنین گفته:

    من ردمی نوت8دارم بیشترمواقع هنگ میکنه هنوزچندماه بیشترنیس گرفتم یهووسط زنگ زدن یافیلم دیدن هنگ میکنه

  11. یک آدم گفته:

    سلام.من یه گوشی نوکیا x1 دارم، گوشی جان سختی هست و متاسفانه قابش شکسته و قاب اصلیش پیدا نمیشه.باچسب نواری چسبوندمش.
    ولی خیلی دوس دارم گوشی شیائومی می10تی پرو256گیگ داشته باشم…

  12. Amin.m گفته:

    سلام خاستم نظرتون شما عزیزان رو درمورد POCO X3 Pro باحافظه 256 و رام ۸ بدونم؟؟؟
    ممنون از جوابتون!!!

  13. مهراد شیخی گفته:

    سلام من گوشی ردمی خیلی دوست دارم اما بابام براش سنگینه بخره برام .خوش به حالتون🙇😢اجاره خونه نمیزاره یه کم پس انداز کنیم😣

  14. وحید گفته:

    لطفا از گوشیهای خوب نام ببرید که اگه کسی خرید دعا گو باشه نه اینکه ؟؟؟؟ بدون تجربه پاسخ ندید ما به شماها اعتماد میکنیم دوستان خوب

  15. جواد گفته:

    سلام لطفا یه نفر بهترین گوشی تا قیمت ۸ تومن پیشنهاد کنه تنها چیزی که برام مهمه حافظه داخلیشه و اینکه هنگ نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز