گرانی گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی ؛ از 200 تا 400 هزار تومان

با افزایش قیمت دلار بازار موبایل هم امروز پنجشنبه 8 مهرماه 1400 نوسان های افزایشی را آغاز کرده و گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی از 200 تا 400 هزار تومان گران تر شده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر جزو آن دسته از متقاضیان گوشی بودید که در انتظار پایین آمدن قیمت ها در خرید گوشی مورد نظر خود تعلل کرده اید حالا باید مبلغ بیشتری برای خرید بپردازید. دلار بعد از حدود یک هفته که روند کاهشی داشت دوباره از عصر سه شنبه وارد کورس گرانی شده و قیمت موبایل هم از قیمت ارز تبعیت کرده است.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

فرارو گزارش کرده است که گوشی سامسونگ گلکسی S۲۰ FE ۵G امروز بین مدل‌های پرفروش خانواده سامسونگ افزایش قیمت بیشتری را تجربه کردهو با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی، حول و حوش ۱۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

آریاک سفر

در میان گوشی های شیائومی هم پوکو X۳ Pro شیائومی که فعلا لقب پرفروش‌ترین موبایل بازار در ایران را به خودش اختصاص داده  گران تر شده و  برای خرید آن نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان بیشتر باید بپردازید. نسخه ۲۵۶ گیگابایت این مدل امروز شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

پوکو M۳ با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نیز ۲۵۰ هزار تومان گران شد و در پایتخت تقریبا چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

آیفون ۱۲ جهش ۲۰۰ هزار تومانی دارد و در فروشگاه‌های آنلاین به طور میانگین ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. آیفون SE مدل ۲۰۲۰ حدود نیم میلیون تومان و آیفون ۱۲ پرومکس نیز ۴۰۰ هزار تومان از روز سه‌شنبه قیمت بیشتری دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گرانی گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی ؛ از 200 تا 400 هزار تومان

  1. اوموت گفته:

    مطمئن بودم که جریان تحریم شیائومی هم مثل جریان بازکردنه گمرک برای ماشین های وارداتی فقط جهت نوسانگیریه افراد گردن کلفت بوده.قیمتارو میارم پایین با یه خبر بعدش میگن شایعه بوده و بعدش مثه فنر قیمتا میره رو آسمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز