فروش آیفون 13 در ایران شروع شد + ویدیو

آیفون 13، جدیدترین مدل گوشی‌های اپل، از دوشنبه 11 مهر در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام صفحه رسمی دیجی‌ کالا، آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و 13 پرومکس برای نخستین بار همزمان با عرضه جهانی، به صورت رجیسترشده و رسمی در دیجی‌کالا پیش‌فروش می‌شوند. قیمت این گوشی‌ها در محدوده 45 تا 80 میلیون قرار دارد.

نخستین کشورهایی که آیفون در دسترس آن‌ها قرار می‌گرفت، از 26 شهریور امکان پیش‌خرید آن را داشتند و دوم مهرماه این گوشی‌ها به دستشان رسید. کشورهای دیگر نظیر تایلند و مالزی از 9 مهر امکان پیش‌خرید آن را داشتند و حالا، تا ساعاتی دیگر این گوشی‌ها در ایران به صورت رسمی و رجیسترشده قابل دسترسی خواهد بود.
خبرهای مهم و مرتبط را بخوانید:

حدود دو هفته قبل، مانند دوره پیشین، آیفون 13 در چهار مدل رونمایی شد که تغییرات چندانی نداشت. این تغییرات بیشتر سخت‌افزاری بودند؛ پردازنده گوشی‌ها قدرتمندتر شده و کیفیت دوربین آن به ویژه دوربین فیلمبرداری، افزایش پیدا کرد. همچنین در مدل‌های پرو و پرومکس شاهد افزایش حافظه داخلی تا یک ترابایت بودیم. برای مدل مینی هم ظرفیت پایه از 64 گیگابایت به 128 گیگابایت رسید.

گفتنی است کسانی که این گوشی‌ها را از دیجی‌کالا خریداری کنند در قرعه کشی یک اپل واچ 7 و یک ایرپاد پرو شرکت داده می‌شوند.

مرتبط با : اپلدیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فروش آیفون 13 در ایران شروع شد + ویدیو

  1. جواد گفته:

    الان شما۸۰میلیون بدی این بگیری خوشحالی به نظرم ی خرمیتونه بااین همه هزینه ی گوشی معمولی دستش بگیره واحساس کنه ابرگوشی دستشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز