ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار + قیمت

شیائومی-کاماپرس

ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی در رده قیمتی 3 و 4 میلیون تومانی قرار دارند و اغلب تفاوت اصلی آن‌ها با یکدیگر در کیفیت دوربین و ظرفیت حافظه داخلی و رم گوشی است. البته این گوشی‌ها از نظر شکل ظاهری و اندازه صفحه نمایش نیز با هم تفاوت‌هایی دارند. اغلب این مدل‌ها دو سیم‌کارته بوده و دارای حسگر اثر انگشت هستند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ ترین گوشی شیائومی در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی Redmi A2 plus یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی

این گوشی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 784 هزار تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این محصول 6.52 اینچ بوده و با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم ارائه شده است. این گوشی با دوربین پشت 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی امکان عکاسی و فیلمبرداری مناسب را فراهم می‌کند. نوع اسپیکر این مدل، مونو بوده و حسگر اثر انگشت در پشت بدنه دارد. این محصول با قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت ارائه شده و پردازشگر آن هشت هسته‌ای است.

گوشی Redmi A2 plus-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو C4O گوشی 3 میلیونی شیائومی

این گوشی با قیمت 2 میلیون و 930 هزار تومان در بازار موجود است. این مدل دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و صفحه نمایشی 6.71 اینچی دارد. دوربین‌های پشت در این گوشی با کیفیت 13 و 2 مگاپیکسل عرضه شده‌اند و از این جهت برای افرادی که می‌خواهند گوشی 3 میلیونی با کیفیت دوربین بالا داشته باشند انتخاب مناسبی به نظر می‌آید. علاوه بر این کیفیت دوربین جلو در این گوشی 5 مگاپیکسل است. این محصول با شبکه اینترنت 4.5G محصولی با پردازشگر هشت هسته‌ای بوده و از دو سیم‌کارت استفاده می‌کند.

گوشی پوکو C4O-کاماپرس

گوشی Redmi A1 plus

قیمت این مدل با ظرفیت 32 گیگابایتی حافظه داخلی و 2 گیگابایتی رم، 3 میلیون و 299 هزار تومان است. این محصول دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی بوده و دو دوربین با کیفیت‌های 8 و 0.08 مگاپیکسلی دارد. کیفیت دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسل است که امکان فیلمبرداری فول اچ ی با سرعت 30 فریم در ثانیه را فراهم می‌کند. این گوشی با وجود اینکه به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار شناخته می‌شود، با عملکرد باتری عالی جزو محصولاتی به حساب می‌آید که استفاده از آن برای کسانی که مدت زمان زیادی در بیرون از خانه به سر می‌برند مناسب است.

گوشی Redmi A1 plus-کاماپرس

گوشی Redmi 12C شیائومی

این مدل با صفحه نمایش 6.71 اینچی با قیمت 3 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد و یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار به حساب می‌‌‌آید. این محصول با دو دوربین 50 و 0.08 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی هشت هسته‌ای از دو سیمکارت استفاده می‌کند و قابلیت استفاده از اینترنت 4G را دارد. ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی 64 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم 3 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی Redmi 12C شیائومی-کاماپرس

گوشی ارزان قیمت پوکو مدل M5

پوکو مدل M5 مدل با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت ارائه شده و 4 میلیون و 499 هزار تومان قیمت دارد. اندازه صفحه نمایش این محصول 6.58 اینچ است. این گوشی با سه دوربین 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. اینترنت 4.5G در این محصول باعث عملکرد مناسب در استفاده از فضای مجازی شده و علاوه بر این کیفیت باتری مناسبی نیز دارد.

پوکو مدل M5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز