ارزان ترین گوشی های سامسونگ بعد از سقوط دلار به کانال ۲۳ هزار تومان

رصد بازار موبایل نشان می دهد، کاهش نرخ دلار در یکی دو روز گذشته روی قیمت بعضی از گوشی های پرفروش سامسونگ تاثیر گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار امروز در صرافی های ملی برای خرید حدود 2۳ هزار و ۸۸۲ تومان است. البته کاهش قیمت دلار از روز شنبه اول هفته شروع شده و به گفته فعالان بازار از امروز قیمت چند گوشی پرفروش نسبت به پنج شنبه گذشته ارزان تر شده است.

با اینکه بازار موبایل و تبلت خیلی دیر به کاهش قیمت دلار واکنش نشان می دهد، اما گفته می شود اگر سقوط دلار ادامه داشته باشد،‌در روزهای آینده قیمت گوشی موبایل به خصوص برندهای پرفروش مثل سامسونگ و شیائومی هم ارزان تر می شود.

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار

گوشی گلکسی A01 با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های بازار است. گوشی گلکسی A10s هم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

گوشی گلکسیA11 حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد و گوشی گلکسی A21 s با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی گلکسی A20s هم حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

گوشی گلکسی A30 s هم با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود. گوشی گلکسیA51 هم حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد.
قیمت گوشی گلکسیA 71 هم حدود ۱۰ میلیون تومان است.

گوشی گلکسی note 10 plus هم با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود و گوشی گلکسی S10 lite هم حدود ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی گلکسی S20 plus هم حدود ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و گوشی گلکسی Z FLIP با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی گلکسی Note20 ultra هم با قیمت ۲۹ میلیون تومان در بازار موبایل معامله می شود. گوشی گلکسیS 20 ultra هم حدود ۳۱ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت گوشی گلکسی Z FOLD 2 هم حدود ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز