ارزان ترین گردنبند طلا مینیمال برای هدیه عید چند؟

ارزان ترین گردنبند طلا مینیمال برای هدیه عید چند؟ کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گردنبند طلا مینیمال، با پیروی از سبک ساده‌گرایی، یکی از مدل‌های پرطرفدار گردنبند در چند سال اخیر است که وزن مناسب و به‌نسبت گردنبندهای ماکسیمال، قیمت مقرون به‌صرفه‌تری دارد. طراحان طلاهای مینیمال معمولا سعی دارند تا ارزش و زیبایی آن‌ها را در قالب مدل‌ها و طرح‌های ساده و روشن، به مخاطبان نشان دهند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند گالری طلای معتبر اینترنتی، ارزان‌ترین گردنبند طلا مینیمال برای هدیه عید 1403 را معرفی می‌کند.

گردنبند طلا مینیمال زنجیری پولکی

گردنبند پولکی با کد wn1416، زنجیری تماما دست‌ساز از طلای 18 عیار است با قیمت حدودی 1 میلیون و 409 هزار تومان عرضه می‌شود. این گردنبند با وزن 0.3 گرم در رنگ طلایی تولید شده و طول زنجیر آن به 40 سانتی‌متر می‌رسد.

گردنبندهای پولکی معمولا با ظرافت زیادی طراحی می‌شوند و می‌توانند به 2 صورت تک و یا در ترکیب با سایر گردنبندها مورد استفاده قرار گیرند. این گردنبند درصورت آسیب‌دیدگی امکان عودت ندارد که می‌توانید آن را با بیعانه 90% به قیمت 1 میلیون و 267 هزار تومان پیش‌پرداخت و رزرو کنید.

گردنبند طلا مینیمال زنجیری پولکی

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گردنبند طلا مینیمال عشق سگ

اگر مخاطب هدیه شما یک حامی حیوانات لطیف و مهربان است، احتمالا بهترین عیدی برای سال نو به او، گردنبندی با پلاک موجودات مورد علاقه‌اش است. گردنبند طلا عشق سگ، مخصوص طرفداران این حیوانات باوفا طراحی شده و با قیمت روز 4 میلیون و 644 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عشق سگ با اجرت 25% از کالکشن دست‌ساز روبی گالری حدود 40 سانتی‌متر طول دارد و ارتفاع پلاک نیز حدود 2 سانتی‌متر است که با کیفیت شمش‌بار دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گردنبند طلا مینیمال عشق سگ

گردنبند طلا مینیمال طرح گربه

وقتی حرف از دوست‌داران حیوانات درمیان باشد، نمی‌توان طرفداران پروپا قرص گربه‌ها را نادیده گرفت. گردنبند مینیمال گربه‌ای با کد محصول dzp-33776، با قیمت روز 3 میلیون و 27 هزار تومان طراحی شده تا عاشقان گربه همیشه نمادی از آن‌ها را همراه خود داشته باشند.

اجرت هر گرم از طلای 18 عیار این محصول حدود 474 هزار و 980 تومان محاسبه شده که از زمان سفارش تا 3 روز کاری از محل تامین همدان به مشتریان تحویل داده می‌شود.

گردنبند طلا مینیمال طرح گربه

گردنبند طلا مینیمال دو نگین لونا

گردنبند نگین‌دار لونا که از یک زنجیر ظریف طلایی‌رنگ و 2 سنگ سبز-سفید تهیه شده است با وزن 0.9 گرم و در ابعاد 0.5*0.5 سانتی‌متری، قابل سفارش است. این گردنبند درعین ظریف بودن زیبایی چشمگیری دارد که می‌تواند برای قرارهای روزمره و هم‌چنین جشن‌ها مناسب باشد. هزینه سنگ‌های به‌کاررفته در این گردنبند حدود 100 هزار تومان محاسبه شده که این مقدار با قیمت کل گردنبند جمعا به‌ارزش تقریبی 3 میلیون و 719 هزار و 430 هزار تومان می‌رسد.

گردنبند طلا مینیمال دو نگین لونا

گردنبند طلا مینیمال قلب و نگین

برای هدیه به کسانی که طراحی‌های تجملی و پر زرق و برق را به‌اندازه سبک مینیمال دوست دارند، خرید گردنبند طلا  مینیمال قلب و نگین گزینه هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. این گردنبند از ترکیب متناسبی با یک پلاک ساده قلب و یک نگین سفید رنگ نیمه‌قیمتی در زیر آن ساخته شده است تا بتواند آن را کمی از سبک مینیمالیسم کامل دور کند. قیمت روز کد T1677 با اجرت 25% و طلای 18 عیار حدود 6 میلیون و 247 هزار تومان است.

گردنبند طلا مینیمال قلب و نگین

گردنبند طلا مینیمال قلب کوچک ساینی

گردنبند ساینی، ساده، شیک و همیشه دوست‌داشتنی، از طراحی‌‌های پرسته است که حدود 2.12 گرم وزن دارد که امکان سفارش آن با وزن‌های کمتر 2.07، 1.65 و 1.62 فراهم شده است. ساینی با زنجیر 40 سانتی‌متری مدل کابلی، به قیمت روز 8 میلیون و 276 هزار و 676 تومان عرضه شده و امکان عودت محصول تا حداکثر 3 روز را دارد.

گردنبند طلا مینیمال قلب کوچک ساینی

گردنبند طلا مینیمال مدل پروانه

گردنبند مینیمال با آویز پروانه با ارسال یک‌روزه در تهران و قیمت حدودی 5 میلیون و 31 هزار تومان قابل سفارش است. این محصول با کد استاندارد dzp-36763 در دیجی زرگر حدود 1.40 گرم وزن داشته و اجرت طلای 18 عیار آن به‌ازای هر گرم تقریبا 502 هزار و 920 تومان محاسبه می‌شود.

گردنبند طلا مینیمال مدل پروانه

انتهای پیام

مرتبط با : پرستهدیجی زرگرروبیگالری طلای نوراماهو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز