ارزان ‌ترین مایکروفر های موجود در بازار + قیمت اردیبهشت 1402

مایکروفر به مرور زمان به یکی از لوازم برقی ضروری در آشپزخانه تبدیل شده است که گرم کردن و حاضر کردن غذا را آسان کرده است. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی افراد به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار می‌گردند. از طرفی تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است باعث سخت شدن انتخاب مایکروفر مورد نظر شود. فروشگاه‌های اینترنتی در چنین شرایطی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات و مقایسه قیمت‌ها به افراد در بهترین انتخاب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین مایکروفرهای موجود در بازار می‌پردازد:

مايکروفر آون شیائومی مدل Viomi Oven 16L V1602

این مایکروفر از محصولات برند شیائومی است و با 16 لیتر ظرفیت برای استفاده یک خانواده مناسب است. این دستگاه قابلیت زمان‌بندی دقیق 60 دقیقه‌ای را دارد و می‌توانید مطمئن شوید که غذا کاملا پخته است. بعد از اتمام پخت دستگاه به صورت خودکار خاموش می‎‌شود. دما این مایکروفر بین 100 تا 230 درجه تنظیم می‌شود. فناوری کنترل دما جداگانه برای لوله‌های بالا و پایین استفاده می‌شود. این دستگاه توان مصرفی هزار و 300 وات دارد و برای پخت و آماده کردن انواع غذا مناسب کاربردی است. این مایکرفرو به قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 مایکروفر رومانزو مدل  SOLARDOM

آون تستر رومانزو دارای 58 لیتر ظرفیت است و سه قفسه دارد و می‌تواند باعث راحت شدن فرآیند پخت وپز شود. توان مصرفی این دستگاه هزار و 500 وات است و از دیگر ویژگی‌های آن کانوکشن است. تکنولوژی کانوکشن باعث می‌شود که هوا گرم توسط فن مواد غذایی را احاطه کند و غذا به طور یکنواخت و در مدت زمان کوتاه‌تری آماده شود. در این دستگاه شیشه‌های ضد حرارت استفاده شده است. در سقف و کف این دستگاه مجموعا چهار المنت قرار گرفته است. در قسمت رویی و قسمت‌های طرفی هواکش قرار داده شده است. به همراه این دستگاه سینی سیخ جوجه‌گردان و دو عدد دستگیره فلزی نیز عرضه می‌شود. این مایکروفر به قیمت هفت میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید: 

مایکروفر مایدیا مدل MW-F2824-EFP-W

مایکروفر مایدیا با توجه به امکانات آن یکی از بهترین و ارزان‌قیمت‎‌ترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه دارای 28 لیتر ظرقیت است و توان مصرفی آن 900 وات است. فضا داخلی این محصول از جنس استیل ضد زنگ است و به راحتی تمیز می‌شود و در طی زمان بادوام است. از دیگر‌ امکانات قرار داده شده در این مایکروفر قابلیت گریل و پخت ترکیبی است. برنامه‌های مختلفی در این دستگاه قرار گرفته است که تنظیم پخت را برای مصرف‌کننده راحت‌تر می‌کند. با استفاده از تایمر می‌توان زمان پخت را از قبل تنظیم کرد تا دستگاه در زمان تعیین‌شده شروع به کار کند. این مایکروفر به قیمت هشت میلیون و 150 هزار تومان قابل تهیه است.

مایکروفر داتیس مدل  TC928

مایکروفر داتیس دارای 28 لیتر ظرقیت است و به راحتی نیازهای پخت وپز یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف می‌کند. برنامه‌های تعبیه‌شده در این دستگاه به شما کمک می‌کند که با توجه به نوع غذا آن را به راحتی تنظیم کنید. به کمک تایمر نیز می‌توانید آن را در زمان مورد نظر خود تنظیم کنید تا شروع به کار کند. سیستم یخ‌زدایی نیز از دیگر امکانات این دستگاه است. قفل کودک نیز ایمنی مایکروفر را تضمین می‌کند. این محصول به قیمت 12 میلیون 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مایکروفر مایدیا  AG930ANC

این مایکروفر مایدیا دارای 30 لیتر ظرفیت است و برای استفاده یک خانواده پرجمعیت مناسب است. بدنه این محصول از جنس استیل ضد زنگ است که باعث مقاومت آن در طی زمان می‌شود. این دستگاه دارای توان مصرفی هزار و 450 وات است و قدرت کانوکشن آن دو هزار 500 وات است. 9 برنامه پخت قرار گرفته در این دستگاه باعث می‌شود به راحتی بتوانید متناسب با نوع غذا آن را انتخاب کنید. این محصول به قیمت به قیمت 14 میلیون و 840 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : داتیسشیائومیمایدیا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز