ارزان ترین ماشین لباسشویی و یخچال فریزر در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت ها در بازار لوازم‌خانگی همچنان افزایشی است و ارزان ترین یخچال فریزر موجود در بازار بالای 4 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، اگرچه براساس توافق وزارت صمت با تولیدکنندگان، قرار بود که قیمت ها بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش نداشته باشد اما بررسی قیمت‌ها حکایت از رشد روزانه لوازم خانگی دارد.

البته دلیل تولیدکنندگان برای افزایش روزانه قیمت ها بحث عدم تامین ارز، مواد اولیه و … است، چندی پیش یداله صادقی، رییس سازمان صمت استان تهران اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم‌خانگی با مشکلات جدی در مسیر تامین ارز و مواد اولیه روبه‌رو هستند و به همین دلیل در این بازار با کمبودهایی روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم ادعا کنیم در تامین لوازم‌خانگی و قیمت این اقلام به شرایط پایداری رسیده‌ایم، زیرا در فرآیند تامین تا تولید عدم تعادل‌هایی داریم.

در این میان برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد قیمت برخی محصولات لوازم‌خانگی طی یک ماه گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است، برای مثال، یخچال سایدبای‌سابد اسنوا در تیر ماه امسال ۱۸ میلیون تومان قیمت داشت که در حال حاضر قیمت آن به ۲۷ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین کولر آبسال در تیرماه ۳ میلیون تومان قیمت داشته که هم‌اکنون قیمت آن به حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار

راز آسمان پایتخت

یخچال فریزر امرسان ، مدل17TM TFH درحال حاضر 4 میلیون و 464 هزار تومان به فروش می رسد، یخچال فریزر ارزان بعدی باز هم از برند امرسان و مدل ۱۱۲۲۰ TF است که 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمتگذاری شده است، مدل ارزان بعدی از برند امرسان TFH14T-279/S است که 4 میلیون و 820 هزار تومان به فروش می رسد.

ارزان ترین ماشین لباسشویی

به گزارش خبرآنلاین، ماشین لباسشویی جنرال آدمیرال مدل FTU ۴۸۰۱ ظرفیت ۸ کیلوگرم، یکی از ارزانترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است که 7 میلیون و 599 هزار تومان قیمتگذاری شده است، ماشین لباسشویی آبسال مدل REN۷۰۱۲ نقره ای هم با ظرفیت ۷ کیلوگرم، 7 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد، اما ماشین لباسشویی ارزان بعدی، ماشین لباسشویی درب از جلو میدیا سیلور. مدل WU-۲۴۷۰۳S است که 7 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی و یخچال فریزر در بازار چند؟

  1. شبنم گفته:

    دست دولت درد نکنه با اینهمه مدیریت و کفایت
    کاملا مشخص مدیران و مسئولین همه تحصیلکرده واقعی از دانشگاه های واقعی هستن و با پول مدرک نگرفتن و با پارتی و فامیل بازی مدیر و مسئول نشدن
    همه ش هوش و استعداد و نخبه بودن و با همت خودشون به این مدارج عالی رسیدن و چقد مفتخریم ما که چونین مسئولین باکفایتی داریم که با حداقل دستمزد اینطور خالصانه و علی وار و اسلامی مملکت و مشکلات مردم را مدیریت میکنن.
    آفرین مسئولین آفرین چقدر باکفایتین آخه

  2. صادق گفته:

    برای گرانی همیشه دلیل وجود دارد در کشور من اما برای ارزانی دریغ حتی از یه دلیل یه روز داشته هامونو امحا میکنیم جوجه ها را زنده دفن میکنیم روز بعد مرغو گرون میکنیم یه روز خودرو را که هیچ چیزش به قول سازنده هامون خارجی نیس از ۶ یا ۷ مییلیون میکشیم تا ۹۰ میلیون میگیم مشکل ارز یا قطعه داریم یه روز برنج وحبوباتو میبریم بالا میگیم واردات نداریم یه روز گوشتو میبریم بالا میگیم مشکل ذرت وسویا داریم خدا ازتون نگذره

  3. سیاوش گفته:

    دیگه این حرفایی که بهتون میزنن فایده نداره انقد لقمه حروم رفته تو شکمتون که دیگه گوشاتون حرف حق رو نمیشنوه.امیدوارم هر چه زودتر آه جوونا دامن همتونو بگیره که بیچاره کردین همه مارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز