ارزان ترین سواری ایران خودرو بعد از افزایش قیمت اخیر کدام است؟

بر اساس اعلام رسانه ها در پی اعلام رسمی افزایش قیمت کارخانه ای محصولات سایپا ، شرکت ایران خودرو نیز قیمت کارخانه ای محصولات خود را افزایش داده که با وجود عدم اعلام رسمی ارزان ترین خودروی این شرکت پژو 206 تیپ 2 با قیمت کارخانه ای 90 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد افزایش قیمت کارخانه ای محصولات دو شرکت ایران خودرو و سایپا را باید به عنوان یک واقعیت پذیرفت چرا که بر اساس آنچه در گزارش رسانه های آمده، این افزایش قیمت به استناد قانونی انجام شده که به خودروسازان اجازه می دهد هر سه ماه یکبار با ارائه مدارک به مراجع قانونی همچون شورای رقابت و سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار، خواستار افزایش قیمت محصولات خود شوند.

قیمت پرتقاضاترین محصولات ایران خودرو بعد از افزایش قیمت اخیر

در آخرین تحول یک منبع آگاه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو خبر داد و گفت: قیمت محصولات ایران خودرو به طور متوسط ۳۰ درصد افزایش قیمت پیدا خواهند کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این افزایش قیمت بین ۲۶ تا ۳۵ درصد خواهد بود. برخی رسانه‌ها قیمت جدید خودرو‌ها را پیش بینی و اعلام کرده اند که مبنی بر آن ۲۰۶ تیپ ۵، ۱۰۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پارس ال ایکس ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۶ تیپ ۲، ۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۴۰۵ اس ال ایکس ۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

راز آسمان پایتخت

بر این اساس می توان گفت پژو 206 تیپ 2 اکنون به ارزان ترین خودروی تولیدی شرکت ایران خودرو تبدیل شده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین سواری ایران خودرو بعد از افزایش قیمت اخیر کدام است؟

  1. مهدی گفته:

    باسلام
    گفتن و بحث کردن درمورد گرانی ، هیچ تاثیری در مسولان ندارد و آنها خود بر گرانیها دامن میزنند .

  2. علی گفته:

    یعنی چی هر سه ماه احازه افزایش قیمت دادن…..مگه حقوق من کارمند و کارگر هر سه ماه افزایش داده میشه ….چه خبره ….به قول احمدی نزاد ..چه خبررررررررررررره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز